Izvor: Kurir, 09.Jun.2010, 08:59 (ažurirano 02.Apr.2020.)
JOGURT ČUVA ZUBIĆE
Konzumiranje jogurta četiri puta nedeljno smanjuje rizik od karijesa kod dece za čak 22 odsto, pokazali su rezultati studije objavljene u Žurnalu za stomatologiju.
Istraživanje sprovedeno nad 2.000 dece pokazalo je da, za razliku od sira, mleka i drugih mlečnih proizvoda, jogurt ima snažno zaštitno dejstvo, naročito kada je reč o mlađoj deci.
Nije u potpunosti razjašnjeno na koji tačno način jogurt čuva zube, ali prema jednoj od teorija, proteini iz jogurta osnažuju >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << zubnu gleđ i time onemogućavaju delovanje bakterija.
Ipak, trebalo bi napomenuti da se pozitivni efekti primećuju samo kada je u pitanju običan jogurt. Voćni i aromatizovani jogurti imaju dodat šećer pa se pozitivni efekti ovog napitka ne primećuju.
Jogurt čuva prve zube
Izvor: Blic, 10.Jun.2010, 01:15
Japanski naučnici su otkrili da mala deca koja najmanje četiri puta nedeljno piju jogurt imaju 22 odsto manju verovatnoću da će dobiti karijes...Stručnjaci iz Tokija proučili su više od 2.000 trogodišnjaka. Sva deca su bila na pregledu zuba, a roditelji su odgovorili na pitanja o prehrambenim...













