Kompanije suviše emotivne na promene

Izvor: ITsvet.com, 15.Avg.2012, 13:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kompanije suviše emotivne na promene

Kreatori igara su suviše povezani sa starim načinima prodaje njihovih igara, što ostavlja novac kupaca na stolu nudeći suviše načina da se plati za igre koje se sviđaju korisnicima. Prema navodima Victora Kislyi-ja, izvršnog direktora World of Tanks i Wargaming.neta, vezivanje za hibridni model igara, nuđenjem besplatnog igranja, pretplata i plaćanje preko komplikovanih procesa i naglašavanje da igra nikada nije bila zamišljena kao projekat besplatan za igranje ne mogu da donesu rezultate. Igre postaju besplatne za igranje svakog dana, rekao je on i sve više igara je takvo, tako da se mora očekivati da će hteli to ili ne kreatori igara morati odustati od starog načina prodaje.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.