Hajde da pričamo #drugepriče!

Izvor: B92, 28.Mar.2014, 13:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hajde da pričamo #drugepriče!

Vipova nova kampanja pod sloganom ,,Hajde da pričamo druge priče’’ postavlja pred sve nas ambiciozan cilj da život gledamo s lepše strane i da se radujemo malim stvarima.

Akteri kampanje su mladi ljudi iz Srbije koji, menjajući svoju svakodnevicu, pružaju dobar primer celoj zajednici da može da bude bolja. Ove lepše, drugačije priče iz okruženja, Vipovi korisnici treba da podrže na društvenim mrežama i da se potrude da stvore sopstvene.

Na događaju >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << koji je okupio medije i predstavnike on-line zajednice voditelj Zoran Kesić, druga priča medijske scene u Srbiji, na sebi svojstven način prisutne je upoznao sa nekim od učesnika kampanje. Tom prilikom predstavljen je i internet portal www.drugepriče.rs koji prikuplja pozitivne priče koje korisnici podele na društvenim mrežama, uz hashtag #drugepriče, bilo da su njihove lične ili primeri drugih u kojima su našli inspiraciju.

Dejan Turk, novi direktor/CEO kompanije Vip, pozvao je dvomilionsku Vip zajednicu i sve ljude dobre volje da doprinesu promeni društvene klime tako što će u fokus staviti pozitivna iskustva. ,,Želimo da oko inicijative ,,Druge priče’’ okupimo hiljade dobronamernih sugrađana koji će nas podsetiti da svakodnevica ima vedriju i humaniju stranu. Recimo, upoznaćemo srednjoškolce iz Pirota koji su odlučili da za matursko veče obuku majice i farmerke kako bi novac potrošen na kupovinu svečanih odela, haljina i obuće donirali nekome kome će ta svota bar na trenutak ulepšati život. Razmislimo o tome pred nastupajuće proslave malih i velikih matura, ali i drugih ličnih ili zajedničkih jubileja“, istakao je Turk.

Koje su vaše #drugepriče? Uključite se!

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

VIP uveseljava svakodnevicu: Hajde da pričamo #drugepriče

Izvor: Blic, 28.Mar.2014

Vip mobile se u novoj kampanji, pod sloganom „Hajde da pričamo #drugepriče“, trudi da podstakne građane da uvesele svoju svakodnevicu tako što će obratiti pažnju na lepa, pozitivna dešavanja u okruženju i stvarati i deliti sopstvene druge priče. Akteri kampanje su mladi ljudi iz Srbije koji...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.