Prevarom do kupaca

Izvor: Glas javnosti, Tanjug, 18.Jan.2010, 07:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prevarom do kupaca

Beogradski izlozi, još uoči Nove godine preplavljeni su nalepnicama sa ogromnim brojevima koji označavaju procenat sniženja. "Popust do 70 odsto", "Totalna rasprodaja","Sale"... natpisi su koji pokrivaju ceo izlog. Ipak, mnogi sugrađani odavno znaju da je reč o trgovačkim trikovima, koji se često mogu nazvati i prevarom!

- Potrošači smatraju da su prevareni kad uđu u prodavnicu na čijim vratima piše "Sniženje od 70 odsto" i nađu samo jednu stvar koja je snižena za toliko >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << procenata - kaže predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Petar Bogosavljević.

Sagovornik ukazuje da Zakon o zaštiti potrošača zabranjuje trgovcima da objavljivanjem netačnih informacija, posebno o procentima sniženja, dovode kupce u zabludu i dodao da nije dopušteno reklamirati popuste "od-do", što je u Srbiji dominantno.

- Prodavac je dužan da tačno informiše kupce koliki su popusti, koja je bila prethodna cena, ali i kakav je kvalitet proizvoda - dodao je on i napomenuo da se često događa da su svi artikli za koje važi maksimalan popust "već prodati ili zatureni".

Uz napomenu da je prodavac u obavezi da robu na sniženju izdvoji i vidno označi, Bogosavljević je rekao da je takođe dužan i da označi koliko traje rasprodaja, kao i za koju vrstu robe važi. Ako se oglašava sniženje cene proizvoda s nedostatkom, mora se navesti da je popust uslovljen manjim kvalitetom.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.