Šef BMW M odeljenja objasnio dizajn zadnjih vrata na M3 i M5
Iako performanse aktuelnih BMW M3 i M5 modela nisu pod znakom pitanja, njihov dizajn je postao predmet žustrih rasprava. Jedan detalj posebno privlači pažnju - zadnja vrata koja se naglo prekidaju pre proširenih blatobrana. Mnogi su to smatrali dizajnerskim propustom, ali šef BMW M odeljenja tvrdi da je reč o namernoj odluci.Kod modela G80 M3 i G90 M5, zadnja vrata ne prate liniju širokih zadnjih blatobrana, što na prvi pogled može da izgleda kao nedovršeno rešenje ili čak prečica...
Izvor: AutoBlog, 14.Nov.2025, 01:29
Ogromna potražnja za BMW-om M2 CS
Novi BMW M2 CS za 2026. godinu se pokazao kao pun pogodak i pre nego što je stigao na puteve. Iako standardni M2 generacije G87 već nudi izuzetne vozačke užitke, CS verzija podiže lestvicu na potpuno novi nivo koji je, sudeći prema interesu, izuzetno privlačan ljubiteljima bavarske marke. Potražnja je toliko velika da se očekuje munjevita rasprodaja, a nabaviti vlastiti primerak biće pravi izazov.Prema navodima BMWBloga, bavarski proizvođač je potvrdio da je celokupna alokacija za japansko...
Izvor: AutoBlog, 12.Nov.2025
Holandske organizacije tužile BMW zbog prikrivanja emisije štetnih gasova
Holandske organizacije za zaštitu potrošača Kar klejm faundejšn i Konzumentenbond podnele su danas tužbu protiv...
Izvor: Radio 021, 10.Nov.2025, 23:31
Kineski čipovi ponovo stižu u evropske fabrike automobila
Kriza u snabdevanju čipovima, koja je poslednjih godina nekoliko puta snažno pogađala svetsku autoindustriju, pokazuje prve znakove smirivanja. Nakon višemesečnih napetosti između Pekinga i Brisela, kineske vlasti su ukinule zabranu izvoza čipova holandskog proizvođača Nexperia, što znači da se ključne komponente ponovo mogu isporučivati evropskim proizvođačima automobila.Nemački dobavljač Aumovio, koji sarađuje s markama poput BMW-a, Volkswagena i Stellantisa, potvrdio je za...
Izvor: AutoBlog, 08.Nov.2025, 20:30






