SoMo Borac osvojila agencija FCB Afirma za brend Grand kafa Gold

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Sep.2016, 10:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SoMo Borac osvojila agencija FCB Afirma za brend Grand kafa Gold

SoMo Borac je godišnje okupljanje digitalnih profesionalaca na Weekend Media festivalu u Rovinju na kom se prezentuju i nagrađuju najbolji regionalni projekti iz digitalne sfere

Ove godine, za najbolju regionalnu community menadžerku proglašena je Marina Prohaska iz agencije FCB Afirma za angažovanje na društvenim mrežama za brend Grand kafa Gold.

Četvrto izdanje SoMo Borca, sa ukupno 130 prijava u devet kategorija, učvrstilo je ovu manifestaciju kao jedan od vodećih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << digitalnih događaja u regionu.

Društvene mreže i uopšte digitalna komunikacija za današnji svet postaju ne samo nezaobilazni deo komunikacije brenda i kompanije, već prerastaju u mnogo višu kategoriju. Svedoci smo da je njen uticaj sve veći, da čak i velike odluke velikih ljudi počivaju na ovom vidu komunikacije. Zato smo izuzetno ponosni što tim koji radi sa nama na najbolji i najrazumljiviji način predstavlja naš brend, koji je posvećen najbližoj komunikaciji sa potrošačima. Ova nagrada pokazuje da smo zajedničkim naporima postali primer kako treba brend da komunicira u digitalnom svetu,” poručuju iz Grand kafe.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.