Protiv rodnog stereotipa u reklamama

Izvor: EurActiv Srbija, 28.Jul.2017, 10:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Protiv rodnog stereotipa u reklamama

Britansko regulatorno telo za reklame upozorilo je da sadržaji koji prikazuju nesrećne muževe i majke opterećene kućnim poslovima mogu da štete nacionalnom zdravlju. Uprava za standard u advertajzingu saopštila je da će primenjivati strože mere na ono što nazivaju štetnim rodnim stereotipom, a neke takve reklame mogu biti i zabranjene.
Opširnije...

Nastavak na EurActiv Srbija...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.