Advertajzing kao deo popularne kulture

Izvor: B92, 07.Okt.2013, 11:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Advertajzing kao deo popularne kulture

“McCann Parobrodiranje” predstavlja saradnju Ustanove kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod” i kreativne agencije “McCann Beograd”. Osmišljena je kao partnerstvo i svojevrsni medijski eksperiment u promovisanju onoga što advertajzing čini delom popularne kulture u svetu.

Prva u nizu programa koji nas očekuju, je izložba tipografija pod nazivom „McCann slobodnim stilom” koju posetioci UK Parobrod mogu da vide već od danas, a u sredu, 9. oktobra sa >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << početkom u 19 časova, biće organizovano donatorsko veče na kome će posetioci biti pozvani da kupovinom nekog od izloženih radova pomognu prikupljanju sredstava za humanitarnu akciju kupovine pasa vodiča za slepe i slabovide osobe Udruženja “Beli štap”.

Izvršni producent UK Parobrod Zlatko Crnogorac ističe da prisustvujemo završetku tranzicije tzv. insitucionalnih ustanova kulture. Više niko ne može da se oslanja samo na budžetsko finanasiranje i potrebno je partnerstvo javnog i privatnog sektora, pogotovo kada je reč o kulturnim ustanovama. Kreativna industrija u Srbiji, poslednji je vitalni kreativni sektor ovog društva kaže Crnogorac i dodaje: “U njenom okrilju su brojni pojedinci koji su u kancelariji Klark Kent, a u svoje slobodno vreme pravi Supermeni sopstvenih umetničkih afiniteta.”

Svoje radove na izložbi predstaviće dizajneri zaposleni u agenciji “McCann Beograd”: Marko Prokić, Petar Pavlov, Lidija Milovanović, Mladen Milašinović, Nataša Radosavljević, Nenad Dodić, Marija Milanković, Jelena Grahovac, Neda Petković, Miloš Vuković, Tereza Cenić, Jelena Atanasovski i Ana Banduka.

“Upravo ti talentovani pojedinci su tačka spajanja agencije McCann Beograd kao njihovog profesionalnog okvira i UK Parobroda kao kulturnog prostora.” kaže Olivera Perković, direktorka jedne od vodećih kreativnih agencija u zemlji i naglašava da se saradnja između kulturnih ustanova i kreativnih agencija nameće prirodno: “Doživljavamo to kao prostor da izrazimo svoju kreativnost, povežemo se sa ljudima koji su aktivni u najrazličitijim oblastima kulture i umetnosti. U povezivanju pozitivnih uticaja leži ideja saradnje naše agencije I Parobroda. Izložba tipografija pod nazivom “McCann slobodnim stilom” je prvi od sadržaja koji zajednički realizujemo – a humaniratni karakter ove izložbe je samo dodatni element u prilog pozitivnim uticajima”.

Više nego ikada dizajn, storiteling, komunikacija preko društvenih mreža, oblikuju naš svakodnevni život i nezaobilazni su deo sveta u kome živimo. Namera je da se javnost, kroz seriju programa koji će biti zajednički realizovani u narednom periodu, upozna sa osnovama savremene komunikacije, teorijom i praksom primenjenog dizajna i pisanja. Takođe, posetioci će moći da učestvuje u inovativnim i edukativnim radionicama, uživaju u performansima, izložbama i gledanju filmovima.

Izložba „McCann slobodnim stilom” biće otvorena do nedelje, 13. oktobra.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Izložba tipografija "McCann slobodnim stilom" u UK

Izvor: NaDlanu.com, 07.Okt.2013

Izložba tipografija „McCann slobodnim stilom” je prva u nizu aktivnosti povodom zajedničkog projekta “McCann Parobrodiranje”, kojim Ustanova kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod” i kreativna agencija “McCann Beograd” kroz zajednički rad i partnerstvo predstavljaju svojevrsni...

Nastavak na NaDlanu.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.