Rađa se najveći marketinški gigant

Izvor: B92, 28.Jul.2013, 22:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rađa se najveći marketinški gigant

Beograd -- Američka marketinška kompanija Omnikom i francuska Publisis saopštile su da će se spojiti u najveću marketinšku firmu na svetu, vrednu 35,1 milijardu dolara.

Sadašnji izvršni direktor Omnikoma Džon Ren i njegov kolega iz Publisisa Moris Levi zajednički će voditi kompaniju.

Akcionari obe kompanije imaće po oko 50 odsto akcija nove Publisis Omnikom Grupe. Svi dosadašnji akcionari Publisisa dobiće za svaku akciju te kompanije specijalnu dividendu od jednog >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << evra, dok će svi vlasnici akcija Omnikoma dobiti za svaku akciju 0,813 akcija nove kompanija plus bonus od dva dolara i kvartalni bonus na dividende.

Na osnovu finalne cene na dan 26. Jula 2013, Publicis Omnicom Group će izaći na tržište sa kapitalom od oko 26.5 milijardi Eura.

Nova kompanija zapošljavaće više od 130.000 ljudi i biće na Njujorškoj i Pariskoj berzi. Očekuje se da će konačno spajanje biti završeno do marta 2014. godine, prenosi BBC.

Spajanje dve velike markentiške kompanije moglo bi da dovede do smanjenja konkurentnosti na tom tržištu, a konflikt klijenata takodje bi mogao da bude problem.

Sada će se u jednoj kompaniji kao klijenti naći Koka-kola (Coca-Cola Co.), Pepsiko (PepsiCo), Mekdonalds (McDonald's), Jam brends (Yum Brands, vlasnik brenda KFC ), Tako bel (Taco Bell) i drugi.

Publicis Omnicom Group od danas na jednom mestu uključuje svetske agencije kao što su Leo Burnett, BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, TBWA, Publicis Worldwide, Ketchum, StarcomMediaVest, OMD, BBH, MSLGROUP, ZenithOptimedia, i još mnoge druge…

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Rađa se najveći marketinški gigant

Izvor: B92, 28.Jul.2013

Beograd -- Američka marketinška kompanija Omnikom i francuska Publisis saopštile su da će se spojiti u najveću marketinšku firmu na svetu, vrednu 35,1 milijardu dolara...Sadašnji izvršni direktor Omnikoma Džon Ren (John Wren) i njegov kolega iz Publisisa Moris Levi (Maurice Levy) zajednički...

Nastavak na B92...

Spajaju se Omnicom Group i Publicis

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jul.2013, 11:36

ADVERTISER-SERBIA.COM / Američka marketinška kompanija Omnicom Group i francuska Publicis saopštile su da će se spojiti u najveću marketinšku firmu na svetu, vrednu 35,1 milijardu dolara >>>(Ključne reči: Džon Ren; Moris Levi; omnikom; publisis; kompanije za tržišne komunikacije; marketinške...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.