Izvor: B92, 02.Okt.2014, 10:14 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Dragi gospodine Čovek...
Robotizacija i automatizacija su deo progresa, a korisnički servis američke avio-kompanije "Junajted erlajnz" je pokazao kako bi budućnost mogla da izgleda.
Robot koji odgovara na i-mejl pritužbe putnika ove kompanije se očigledno ne snađe uvek baš najbolje, pa je u jednom odgovoru umesto imena stranke napisao "gospodine Čovek".
Robot je odmah uputio izvinjenje "gospodinu Čoveku" zbog bilo kakvog negativnog utiska koji je stekao koristeći usluge kompanije, a >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << zatim izrazio i žaljenje što je odgovor na pritužbu "kraći i manje detaljan nego što bi želeo".
Takođe, mašina uverava korisnika da razume njegov problem i da će kompanija odreagovati odgovarajućim internim procedurama.
U maniru velikih, robot je obećao i vaučere nezadovoljnoj mušteriji, uz poruku da ga ponovo očekuju na nekom od letova.
Iskustvo je sa Tviterom podelio američki novinar Kris Kmura. Šteta što nije ostavio na uvid i ime ljubaznog robota.