Dragi gospodine Čovek...

Izvor: B92, 02.Okt.2014, 10:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dragi gospodine Čovek...

Robotizacija i automatizacija su deo progresa, a korisnički servis američke avio-kompanije "Junajted erlajnz" je pokazao kako bi budućnost mogla da izgleda.

Robot koji odgovara na i-mejl pritužbe putnika ove kompanije se očigledno ne snađe uvek baš najbolje, pa je u jednom odgovoru umesto imena stranke napisao "gospodine Čovek".

Robot je odmah uputio izvinjenje "gospodinu Čoveku" zbog bilo kakvog negativnog utiska koji je stekao koristeći usluge kompanije, a >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << zatim izrazio i žaljenje što je odgovor na pritužbu "kraći i manje detaljan nego što bi želeo".

Takođe, mašina uverava korisnika da razume njegov problem i da će kompanija odreagovati odgovarajućim internim procedurama.

U maniru velikih, robot je obećao i vaučere nezadovoljnoj mušteriji, uz poruku da ga ponovo očekuju na nekom od letova.

Iskustvo je sa Tviterom podelio američki novinar Kris Kmura. Šteta što nije ostavio na uvid i ime ljubaznog robota.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.