Dragi gospodine Čovek...

Robotizacija i automatizacija su deo progresa, a korisnički servis američke avio-kompanije "Junajted erlajnz" je pokazao kako bi budućnost mogla da izgleda.

Svet

Izvor: B92

Četvrtak, 02.10.2014.

10:11

Default images

Robot koji odgovara na i-mejl pritužbe putnika ove kompanije se očigledno ne snađe uvek baš najbolje, pa je u jednom odgovoru umesto imena stranke napisao "gospodine Čovek".

Robot je odmah uputio izvinjenje "gospodinu Čoveku" zbog bilo kakvog negativnog utiska koji je stekao koristeći usluge kompanije, a zatim izrazio i žaljenje što je odgovor na pritužbu "kraći i manje detaljan nego što bi želeo".

Takođe, mašina uverava korisnika da razume njegov problem i da će kompanija odreagovati odgovarajućim internim procedurama.

U maniru velikih, robot je obećao i vaučere nezadovoljnoj mušteriji, uz poruku da ga ponovo očekuju na nekom od letova.

Iskustvo je sa Tviterom podelio američki novinar Kris Kmura. Šteta što nije ostavio na uvid i ime ljubaznog robota.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

17 Komentari

Možda vas zanima

Region

Konačno, stiže prvih šest

Prvih šest od ukupno 12 borbenih aviona Rafal F3-R u Hrvatsku bi trebalo da sleti u četvrtak, 25. aprila, a avione će iz Francuske do baze Pleso dovesti hrvatski piloti koji su se oko godinu dana obučavali u Francuskoj.

10:23

23.4.2024.

1 d

Podeli: