Izvor: S media, 25.Apr.2011, 16:49 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ne manipulisati decom!
Udruženje Roditelj osudilo je danas svaki oblik manipulacije decom u reklamne svrhe i zatražilo od nadležnih da posebnu brigu posvete najmlađima kako ni oni, a ni i njihovi roditelji u budućnosti ne bi bili izloženi kampanjama, poput one koja se odnosi na stambene kredite Erste bank a.d. Novi Sad.
Zaštitno lice ove kampanje je Maja, petogodišnja devojčica koja se svakodnevno kroz elektronske medije, >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << ali i sa bilborda i plakata obraća pitanjem: Je l’i ti imaš svoj stan?
Prodaja uskršnjih jaja za pomoć deci oboleloj od raka
"Poruka koja na ovaj način komunicira isključivo materijalne vrednosti, neprimerena je psiho-socijalnim karakteristikama deteta predškolskog uzrasta", ističe se u saopštenju udruženja Roditelj.
Uhapšen zbog onanisanja pred decom
Iako je oblast oglašavanja u Srbiji delimično uređena propisima, a u Zakonu o oglašavanju posebno poglavlje posvećeno zaštiti najmlađih, on je, ipak, ostao nedorečen, dodaje se u saopštenju.
Mesecima držali decu vezanu ispred TV-a!
Udruženje Roditelj ističe da je neophodno pojačati nadzor nad emitovanjem reklamnih sadržaja u svim oblicima koji se odnose na decu, ili se ne odnose direktno na njih, ali su u njima glavni akteri upravo deca.
Takođe, načela oglašavanja koja se odnose na decu neophodno je dodatno dopuniti etičkim normama koje proističu iz različitih međunarodnih dokumenata koje je naša država potpisala i na čiju primenu se obavezala, navodi se u saopštenju.
(FoNet)
Apel da se deca ne koriste u reklamama
Izvor: Radio 021, 25.Apr.2011
Udruženje "Roditelj" najoštrije je osudilo svaki oblik manipulacije decom u reklamne svrhe i zatražilo od nadležnih organa da posebnu brigu posvete deci kroz poboljšanje zakonske regulative.