Razno - 9. januar 2020
Razno
Advertiser-Serbia.comOtvorene prijave za takmičenje Young Lions Croatia 2020
Advertiser-Serbia.comSvečano uručena nagrada pobednicima četvrtog „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOVA” SBB fondacije
Advertiser-Serbia.com[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] NIKOLA ŽINIĆ, Bruketa&Žinić&Grey: „Pozitivan utjecaj komunikacijske industrije na cjelokupnu hrvatsku ekonomiju i društvo sve je vidljiviji“
Advertiser-Serbia.com[POGLED SA VRHA 2019/20] IVAN ŽIVKOVIĆ, Pioniri: „Pioniri će godinu za nama proslaviti kao veliku godinu“
Advertiser-Serbia.com„Junaci našeg doba“ – najgledanija TV serija u Srbiji u 2019. godini
Advertiser-Serbia.comFacebook zabranjuje deepfake video sadržaje
StoryNakon vesti o povlačenju Megan Markl skinula burmu, ovo su najnovije fotografije nakon skandala
Advertiser-Serbia.com[POGLED SA VRHA 2019/20] JASNA DUGALIĆ, Direct Media United Solutions: „2019 je za Direct Media United Solutions bila dinamična, izazovna i ponovo uspešna po nekoliko kriterijuma“
StoryNakon što su je napali da joj deca gladuju, Kim Kardašijan prkosi slikom prepunog frižidera (foto)
Advertiser-Serbia.com[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] NEW MOMENT: „Najbolja mreža, ponovo!“ za TELENOR
Advertiser-Serbia.com[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] JANKO PAVLOVIĆ, Havas Adriatic: „Havas Adriatic je u 2019 uspeo da neke velike brendove uvede dublje u svet digitala“
Advertiser-Serbia.comPayPal preuzeo Honey Science Corporation za 4 milijarde dolara
Advertiser-Serbia.comMagazin Vogue bez fotografija na naslovnoj strani
Advertiser-Serbia.comPoznate osobe koje su u 2019. godini najviše zaradile na Instagramu
Advertiser-Serbia.comGrad Beograd prodaje Sava centar i Beograđanku
Advertiser-Serbia.comSpotify zabranio političko oglašavanje u 2020
Advertiser-Serbia.com[POGLED SA VRHA 2019/20] BOJAN STANKOV, Communis DDB Beograd: „Apsolutno smo zadovoljni ostvarenim rezultatima i poslovanjem“
Advertiser-Serbia.com[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] VELJKO GOLUBOVIĆ, New Moment: „Svako ko je proveo makar jedan dan u New Moment-u, zna dobro zašto je on posebno mesto na mapi kreativnosti“
Advertiser-Serbia.com[POGLED SA VRHA 2019/20] ANKICA MAMIĆ, Agencija IMC: „Protekla 2019. godina bila nam je uspješna u svakom segmentu“
Advertiser-Serbia.com10 najgledanijih reklama na YouTube-u tokom 2019 u SAD
Strana: 1 2