Kaspersky
Stranica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sajber napadi koji zloupotrebljavaju omiljene porodične brendove porasli za 38% tokom protekle godine

Sajber napadi koji zloupotrebljavaju omiljene porodične brendove porasli za 38% tokom protekle godine

Ovo istraživanje zasnovano na praćenju odabranih ključnih reči otkrilo je postojan rast pokušaja napada, koji su porasli za 38% od drugog kvartala 2024. do prvog kvartala 2025. godine. Telemetrija kompanije Kaspersky pokazuje stalan rast broja pokušaja napada koji eksploatišu dečije i porodične brendove. Počevši od samo 89.000 u drugom kvartalu 2024. godine, broj napada se povećavao iz kvartala u kvartal, dostigavši skoro 123.000 u prvom kvartalu 2025. godine. Tokom izveštajnog...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Maj.2025, 11:36

Detaljnije >>

Raste udeo ransomvera u 2025. godini: Kaspersky izveštaj uoči Međunarodnog dana borbe protiv ransomvera

Raste udeo ransomvera u 2025. godini: Kaspersky izveštaj uoči Međunarodnog dana borbe protiv ransomvera

Prema podacima prikupljenim sa Kaspersky Security Network mreže, region Bliskog istoka, Azijsko-pacifički region (APAC) i Afrika prednjače po broju korisnika napadnutih ransomverom, dok Latinska Amerika, Zajednica nezavisnih država (ZND) i Evropa prate. Tipično za ransomver je da se ne širi masovno, već napadači daju prednost ciljevima visoke vrednosti. I pored te činjenice, ukupan udeo ovih napada se, između 2023. i 2024. godine, na globalnom nivou uvećao sa 0,06 na 0,28...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2025, 15:20

Detaljnije >>

Povodom Svetskog dana lozinki, Kaspersky upozorava na generisanje lozinki pomoću veštačke inteligencije

Povodom Svetskog dana lozinki, Kaspersky upozorava na generisanje lozinki pomoću veštačke inteligencije

Loše upravljanje lozinkama pogoršava se oslanjanjem na uobičajene kombinacije imena, reči i brojeva. Ne samo da je takve lozinke relativno lako dešifrovati, već ako sajber kriminalac dođe do lozinke na jednom sajtu, to može dovesti do pristupa mnoštvu drugih sajtova. Ljudima se savetuje da kreiraju jedinstvene, nasumične lozinke kako bi predupredili ranjivosti koje nastaju korišćenjem iste lozinke više puta. Ipak, kreiranje i upravljanje lozinkama može biti mukotrpan zadatak....

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Apr.2025, 14:54

Detaljnije >>

Bojan Antović se pridružuje timu kompanije Kaspersky

Bojan Antović se pridružuje timu kompanije Kaspersky

Pozicioniran u Beogradu, Antović će biti zadužen za prodaju sajberbezbednosnih rešenja i servisa kompanije Kaspersky namenjenih velikim javnim i privatnim kompanijama, kao i za razvijanje mreže distributera i partnera u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji, Sloveniji i Albaniji. Bojan Antović donosi u Kaspersky više od 15 godina iskustva stečenog kako u rukovođenju sopstvenom kompanijom, tako i na i najvišim pozicijama u prodaji, menadžmentu...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Apr.2025, 13:51

Detaljnije >>

Kaspersky: Mašinsko učenje preuzima primat

Visokosofisticirane sajber pretnje navele su organizacije da se okrenu rešenjima zasnovanim na veštačkoj inteligenciji kako bi ojačale svoju sajber bezbednost. Istovremeno, tehnologije za detekciju i reagovanje na pretnje na krajnjim tačkama (EDR) i proširenu...

Izvor: ItRešenja.com, 28.Apr.2025, 22:53

Detaljnije >>

Sajber imunitet – obećavajuća strategija u borbi protiv sajber kriminalaca po mišljenju 73% stručnjaka

Sajber imunitet – obećavajuća strategija u borbi protiv sajber kriminalaca po mišljenju 73% stručnjaka

Ovi uvidi ukazuju na rastuće interesovanje za razvojem sistema koji su sigurni po dizajnu (secure by design), umesto oslanjanja isključivo na dodatna rešenja za sajber bezbednost. Ovo istraživanje koje je naručila kompanija Kaspersky ima za cilj da razume kako se kompanije pripremaju za sve nepredvidljivije sajber okruženje i koja nova pitanja oblikuju budućnost IT bezbednosti. U okviru studije, anketirano je 850 stručnjaka za sajber bezbednost iz regiona Azije i Pacifika, Bliskog...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2025, 15:58

Detaljnije >>

Kaspersky: kompanije prepoznaju sajber bezbednost kao ključni izazov u digitalizaciji

Gotovo 45% kompanija prepoznaje sajber bezbednost kao ključni izazov u digitalizaciji Među glavnim rizicima su neadekvatne bezbednosne mere i nedovoljni resursi izdvojeni za sajber bezbednost operativnih tehnologija (OT), izazovi u vezi sa usklađenošću sa regulativom...

Izvor: ItRešenja.com, 24.Apr.2025

Detaljnije >>