Putovanja širom sveta su sada jednostavna uz Kaspersky eSIM prodavnicu
Prema podacima GSMA, proizvodnja uređaja koji podržavaju eSIM tehnologiju povećana je deset puta u poslednjih pet godina. Očekuje se da će do 2028. polovina svih mobilnih uređaja širom sveta koristiti eSIM tehnologiju. Ovaj porast popularnosti rezultat je praktičnosti i jednostavnosti korišćenja eSIM-a – uklanja potrebu za fizičkim SIM karticama i omogućava nesmetano korisničko iskustvo, gde god da se nalazite. Kako bi odgovorio na ovaj rastući trend, Kaspersky eSIM Store...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2025, 11:23
Tehnološki potkovani ili naivni? 61% milenijalaca u Srbiji priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih online kontakata
Novo istraživanje kompanije Kaspersky otkriva zabrinjavajuću dozu naivnosti u digitalnom ponašanju milenijalaca. Kao prva generacija koja je odrasla uz društvene mreže, milenijalci se ponose svojom tehnološkom osposobljenošću. Prema rezultatima ankete, u Srbiji 66% njih smatra da su digitalno najpismeniji članovi svojih domaćinstava. Uprkos tom samopouzdanju, šest od deset (61%) ispitanika priznaje da ne proverava uvek autentičnost svojih digitalnih kontakata. Ovo je značajan...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jun.2025, 14:14
Omiljene igre generacije Z korišćene kao mamac u više od 19 miliona pokušaja sajber napada
GTA, Minecraft i Call of Duty bile su među najčešće zloupotrebljenim igrama i jasno je da sajber kriminalci aktivno prate gejming trendove kako bi dosegli svoje mete. Kako bi pomogla igračima da budu bezbedni, kompanija Kaspersky je pokrenula „Case 404“ — interaktivnu sajber bezbednosnu igru koja uči generaciju Z kako da prepozna pretnje i zaštiti svoje digitalne svetove dok rade ono što vole: igraju se.. Generacija Z igra igre više od bilo koje druge generacije...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Jun.2025, 16:17
Šta deca u Srbiji najviše gledaju preko neta
Prema godišnjem izveštaju kompanije Kasperski, deca u Srbiji pokazuju najviše interesovanja za četbotove zasnovane na veštačkoj inteligenciji, koji se pojavljuju u 7,5% svih pretraga. Na globalnom nivou, YouTube ostaje najpopularnija aplikacija među decom, dok je WhatsApp prestigao TikTok i zauzeo drugo mesto. Istraživanjem je zabeležen i viralni porast italijanskih “brejnrot” (brainrot) mimova poput “tralalero tralala”, kao i sve veća pažnja posvećena igrici Sprunki – ritmičkoj...
Izvor: Luftika.rs, 08.Jun.2025, 09:00
Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine
Analiza koja obuhvata period od maja 2024. do aprila 2025. godine otkriva sve veće interesovanje za četbotove zasnovane na veštačkoj inteligenciji, viralni porast italijanskih „brejnrot“ (brainrot) mimova poput „tralalero tralala“, kao i sve veću pažnju posvećenu igrici Sprunki — ritmičkoj igri koja kombinuje muziku i pokret. YouTube ostaje najpopularnija aplikacija među decom na globalnom nivou, dok je WhatsApp prestigao TikTok i zauzeo drugo mesto. Saznajte više u kompletnom...
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2025, 14:21
Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine
Povodom Međunarodnog dana deteta, kompanija Kaspersky je objavila svoj godišnji izveštaj o interesovanjima dece u digitalnom svetu. Analiza koja obuhvata period od maja 2024. do aprila 2025. godine otkriva sve veće interesovanje za četbotove zasnovane na veštačkoj...
Izvor: ItRešenja.com, 03.Jun.2025, 13:15
Deca najviše gledaju Jutjub
Kompanija Kaspersky saopštila je danas, povodom Međunarodnog dana deteta, da Jutjub na globalnom nivou...
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 02.Jun.2025, 17:31