Bugatti koncept sa W18 motorom
Nakon što je Volkswagen grupa stekla prava na brend Bugatti, krenula je da pravi ono što će postati jedan od najznačajnijih superautomobila ikada napravljenih. Ali usput, Bugatti je istraživao nekoliko drugih mogućnosti za to kako bi taj automobil mogao da izgleda. U godinama koje su prethodile lansiranju Veyrona, Bugatti je naime predstavio nekoliko intrigantnih koncept automobila, uključujući 18/3 Chiron i 18/4 Veyron. Dok su neki od njih prikazani javnosti, jedan manje poznati prethodnik...
Izvor: AutoBlog, 24.Jul.2025, 10:05
Prvi proizvedeni Bugatti Bolide ide na aukciju
Prvi proizvedeni primerak Bugattijevog modela Bolide biće prodat na aukciji sledećeg meseca, a očekuje se da bi mogao dostići cenu i do 6 miliona dolara iako je korišćen na stazi.Kreacije poput Bolidea su klasa za sebe. Veoma su retki, imaju performanse u rangu s pravim trkačkim automobilima, ali njihova privlačnost ide dalje od toga. Teško ih je nabaviti čak i ako novac nije problem, ne samo zbog malog broja proizvedenih primeraka, nego i zbog načina na koji ovakvi brendovi posluju....
Izvor: AutoBlog, 16.Jul.2025, 11:04
Dešava se i vlasnicima najskupljih automobila na svetu
Poseta benzinskoj stanici nije najbolje prošla…Dešava se i najboljima. Odnosno, dešava se i vlasnicima najskupljih automobila. Vlasnik Bugattija Chiron Pur Sporta (vrednog više od 5 miliona evra), ozbiljno je pogrešio prilikom točenja goriva. Dovezao je vozilo do stanice u Kosta Mesi u Kaliforniji da bi napunio gorivo. Priključio je cev za punjenje goriva na Chiron, a zatim otišao da plati. Rezervoar goriva Chirona ima kapacitet od 100 litara.Kada se vratio i pokrenuo Bugatti zaboravio...
Izvor: AutoBlog, 15.Jul.2025, 20:30
Bugatti tražio preko 13.000 evra za zamenu prekidača retrovizora, vlasnik ga sam popravio za 1 evro
Kad posedujete hipersportski automobil poput Bugattija Veyrona, i najmanji tehnički kvar može da preraste u finansijsku katastrofu. Ali kako pokazuje primer britanskog trgovca superautomobilima Karla Hartlija, uz malo upornosti i snalažljivosti luksuz ne mora uvek da ima luksuznu cenu.Hartli, vlasnik britanske firme Tom Hartley Cars, u nedavnom intervjuu je otkrio da ga je servisiranje Bugattija koštalo i do 100.000 funti godišnje (oko 117.000 evra), a jedan redovni servis je dostizao i 30.000...
Izvor: AutoBlog, 19.Jun.2025, 00:17