Izvor: B92, 19.Okt.2016, 14:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zašto avionska sedišta nisu u istoj ravni s prozorima?
Sedenje do prozora u avionu predstavljalo bi mnogo zabavnije iskustvo da putnici u većini slučajeva ne moraju da se nagnu napred kako bi uživali u pogledu.
Proizvođači aviona zapravo planiraju raspored sedišta u skladu sa rasporedom aviona, ali se to najčešće menja prilikom kupovine aviona.
U želji da povećaju profit i kompetitivnost što više, aviokompanije neretko dodaju nekoliko dodatnih redova sedišta nego što je prvobitno predviđeno.
Uprkos >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << tome što vole komfor, putnici će radije platiti nižu cenu karata na kraćim letovima nego se baškariti u sedištima, pa aviokompanije u skladu s time donose svoje odluke:
Proizvođači poput Boinga, na primer, preporučuju raspored od 3+3+3 sedišta sa prostorom između redova od 81.2 centimentra. On je nekada iznosio 86.3 centimetara, a nove tendencije ukazuju na to da bi u budućnosti mogao da se smanji na 71 centimetar u pojedinim letelicama.
Zašto u avionu sedišta nisu u ravni s prozorima?
Izvor: Radio 021, 19.Okt.2016
Sedenje do prozora u avionu bilo bi mnogo zabavnije iskustvo da putnici u većini slučajeva ne moraju da se nagnu napred kako bi uživali u pogledu...Proizvođači aviona zapravo planiraju raspored sedišta u skladu s rasporedom prozora, ali se to najčešće promeni prilikom kupovine aviona...U želji...