Izvor: B92, 13.Avg.2014, 19:48 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Yahoo sada ima i personalizovanu lokalnu pretragu
Yahoo kupuje mladu kompaniju Zofari, specijalizovanu za personalizovane lokalne pretrage.
Zahvaljujući ovoj akviziciji, Yahoo bi, osim jednostavne geolokalizacije, mogao da krene i sa davanjem preporuka kreiranim na osnovnu podataka njegovih korisnika, objavljeno je na veb sajtu pro.clubic.com.
Reč je o mobilnoj usluzi koja omogućava korisniku obavljanje pretraga u blizini (restorana, bara...), s tim što ne šalje sve rezultate pretrage, već samo ciljane - one koji odgovaraju ukusu korisnika.
Ograničena trenutno na nekoliko američkih gradova, kao što su Njujork, Boston ili Čikago, aplikacija će ostati dostupna za postojeće korisnike.
Yahoo sada ima i personalizovanu lokalnu pretragu
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Avg.2014, 17:33
ADVERTISER-SERBIA.COM / SANIVEJL - Yahoo kupuje mladu kompaniju Zofari, specijalizovanu za personalizovane lokalne pretrage >>>(Ključne reči: internet pretraživači; jahu; mobilni uređaji; aplikacije)