Microsoft nije znao da njegova najbolja reklama uopšte postoji

Izvor: B92, 29.Apr.2016, 13:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Microsoft nije znao da njegova najbolja reklama uopšte postoji

Jedna od najemocionalnijih reklama za platformu Xbox kompanije Microsoft počela je prošle nedelje da privlači izuzetno veliku pažnju na internetu, ali tehnološki gigant sve do tada nije bio svestan njenog postojanja.

U međuvremenu je saopšteno da je tvorac reklame režiser Džon Vikstrom iz Los Anđelesa, koji radi u dizajnerskoj industriji, ali nikada nije imao prilike da snimi reklamu.

Tu zamisao odlučio je da ostvari u svoje slobodno vreme, kako bi obogatio >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << svoj portfolio.

Reklama po imenu “Player Two" priča priču o tinejdžeru koji se vraća svom Xbox-u koji nije igrao 10 godina, otkako je njegov otac umro.

Po aktiviranju konzole, dečak je u igri Rallisport Challenge, koju je nekada igrao sa ocem, primetio da se pojavljuje trkački auto u vidu duha.

Kao inspiracija za reklamu poslužio je komentar jednog korisnika koji je na YouTubeu objavljen pre nekoliko godina, a glasi “Može li igranje video igara da bude spiritualno isksutvo?”.

“Pročitao sam priču korisnika i ostala mi je urezana u sećanje. Čak ni godinu dana nakon toga nisam uspeo da se otresem osećanja koje je komentar ostavio na mene. Volim način na koji govori o vezi između dečaka i njegovog oca, i jedinstvenom načinu na koji se izborio sa gubitkom”, kaže Vikstrom.

Reklama je prošle nedelje privukla veliku pažnju, kada je video pogledalo skoro milion ljudi.

Kiki Volfkil, jedan od dizajnera igre, kontaktirao je Vikstroma i pitao može li da upotrebi video tokom govora koji se spremao da održi na jednoj konferenciji. Kompanija Microsoft takođe je autoru dala zeleno svetlo, promovišući reklamu putem društvenih medija.

Međutim, najveća nagrada stigla je u vidu podrške velikog broja ljudi koji su doživeli slična iskustva sa svojim bližnjima.

“Juče me rasplakala jedna žena, koja je ostala bez sina. Govorila je o tome kako ju je srećnom učinila moja reklama – ideja da se deo njenog sina i dalje nalazi tamo, u vidu imena na pobedničkoj listi, sa mnoštvom imaginarnih likova koji ga okružuju”, rekao je.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Kada Microsoft ne zna da njegova najbolja reklama postoji... [VIDEO]

Izvor: Economy.rs, 29.Apr.2016

Jedna od najemocionalnijih reklama za platformu Xbox kompanije Microsoft počela je prošle nedelje da privlači izuzetno veliku pažnju na internetu, ali tehnološki gigant sve do tada nije bio svestan njenog postojanja.

Nastavak na Economy.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.