Izvor: Economy.rs, 28.Jul.2016, 00:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Virtuelna realnost: šta je sledeći korak u kontaktu sa potrošačima?

Želite da znate kakav je zaista pogled sa Ajfelovog tornja? Interesuju vas najnovije modne kolekcije? Ne umete da kombinujete namirnice i neodlucni ste u odabiru jela? Voleli biste da zavirite u hotelsku sobu pre nego sto otputujete?

Nastavak na Economy.rs...






Povezane vesti

Virtuelna realnost: Šta je sledeći korak u kontaktu sa potrošačima?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jul.2016

Želite da znate kakav je zaista pogled sa Ajfelovog tornja? Interesuju vas najnovije modne kolekcije? Ne umete da kombinujete namirnice i neodlučni ste u odabiru jela? Voleli biste da zavirite u hotelsku sobu pre nego što otputujete?..Kreativni tim kompanije Ketchum, jedne od vodećih globalnih konsultanskih...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Economy.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Economy.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.