Stala kiša, obilaznica oko BG od ponedeljka

Izvor: B92, 25.Mar.2016, 21:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Stala kiša, obilaznica oko BG od ponedeljka"

Beograd -- Izgradnja druge trake auto-puta na obilaznici oko Beograda, od Ostružnice do Dobanovaca, biće završena do 15. aprila

Uprkos ovim najavama vršioca dužnosti direktora Puteva Srbije Zorana Drobnjaka, gradnja novog mosta preko Save kod Ostružnice, koja je najavljena pre dva meseca, još nije počela, a dinamika radova je izuzetno spora.

Sredinom januara svečano je otvoren početak radova na izgradnji drugog dela Ostružničkog mosta, kao dela obilaznice >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << oko Beograda. Danas, ovde nema ni radnika ni masina. Zasto?

Direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak objašnjava da su svi radovi odloženi zbog loših vremenskih prilika u prethodnom periodu. Izvođač radova je austrijski Strabak a podizvođač domaća Mostrogradnja.

“Došlo je do malo problema, do nekih scena, pa smo mi danas razgovarali i onda će oni u ponedeljak da preseku i da počnu da rade. Nismo počeli da radimo 19. januara, zbog vremena. Ne može da se krene po kiši, po kiši ne može da se radi, vidite i ova temperatura kolika je, noćas je bilo jedan stepen”, kaže Drobnjak.

Jedno od nerešenih pitanja pri gradnji obilaznice jeste i put dug sedam i po kilometara od Straževice do Bubanj Potoka. Sadašnji vršilac dužnosti direktora Puteva Srbije Drobnjak i nekadašnji ministar za saobraćaj i infrastrukturu Milutin Mrkonjić različito vide zašto to i dalje stoji.

“Ja ću da predočim ministarki saobraćaja Zorani Mihajlović i premijeru Vučiću da pod hitno moramo da nadjemo sredstva i uradimo tu deonicu, pa bar pola autoputa od Straževice do Bubanj potoka. Jer na ovom delu puta je sad dole strašno loš teren”, ističe on.

Kako kaže, na tom mulju leži put, a kao glavni razlog je veliki saobraćaj, jer tu idu svi teski kamioni

“Tu nisu falile pare u vreme mandata vlade 2008-2012. Godine, dok sam ja bio minister”, kaže Milutin Mrkonjić, bivši minister saobraćaja I infrastructure.

“Ja ne znam zašto je to stalo jer je projekat bio takav da se već posao do 2016. zavrsi i ta deonica, i da se završi druga traka na delovima gde nije bila završena. To je bio projekat i plan sa Evropskom investicionom bankom. Prema tome nema razloga što se to do sada nije krenulo i što se do sada neka faza nije završila “, dodaje on.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.