Izvor: Kamatica.com, 05.Mar.2020, 14:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Objavljen novi standard: Smernice za povećanje zadovoljstva korisnika

Institut za standardizaciju Srbije je upravo objavio još jedan standard koji je od velikog značaja za kompanije koje vode računa o zadovoljstvu svojih korisnika. Reč je o standardu SRPS ISO 10001:2020, Menadžment kvalitetom – Zadovoljstvo korisnika – Smernice za kodekse ponašanja za organizacije...

Nastavak na Kamatica.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kamatica.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kamatica.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.