Izvor: SrbijaDanas.com, 17.Jul.2017, 12:26

Na odmoru niste dobili ono što ste platili? Evo kako, KORAK PO KORAK, da se žalite i povratite novac

Na odmoru niste dobili ono što ste platili? Evo kako, KORAK PO KORAK, da se žalite i povratite novac

Zakon je na strani potrošača
Sezona godišnjih odmora uveliko traje, a pre nego što spakujete kofere i krenete, bitno je prvo dobro se raspitati o uslovima putovanja kako bi se izbegle neprijatnosti koje vam mogu pokvariti odmor.
Od banalnih žalbi koje agencije dobijaju, da u sobi ima komaraca, nema mini-bara, plaža nema sitan pesak nego kamenčiće ima i mnogo ozbiljnih prijava od kojih građanima letovanje zaista može da presedne. Najčešće među njima odnose se na loš kvalitet smeštaja.
- Uplatili smo četvorokrevetni apartman u Nei Poriju u Grčkoj, a kada smo stigli tamo dočekalo nas je razočarenje- počinje priču Milena (39) iz Beograda, koja se na letovanje uputila sa mužem i doje...

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.