
Izvor: S media, 06.Okt.2011, 14:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako da testirate poslovne ideje?
Razlog neuspeha kompanija i poslovnih projekata ne krije se u nedostatku novca nego u nedostatku najvrednijega kapitala – znanja.
Glavna greška leži na pretpostavci da bi njihove proizvode ljudi trebalo da kupuju, a ne na tome da saznaju šta ljudi žele ili ne žele da kupuju.
Priznanja za kreativne žene
Koliko vaš posao vredi?
Da biste premostili zamke potrebno je da:
*Identifikujete tržište
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media <<
Ispitajte sve, polazeći od detalja. Koliko je veliko tržište, koliki rast ima, koliko je konkurenata, ko su kupci, šta žele, po kojim cenama to žele…
*Saznate ko su vaši klijenti
Postavite pitanja koja će vam dati jasan odgovor. Stvorite sebi savršenog kupca, napravite ga na osnovi pitanja na koja tražite odgovore. Koliko je star? Kojeg je pola? Šta je glavni motiv kupovine?
Saveti uspešnih:Jovan Kolundžija
Onlajn sajam zapošljavanja
*Stvorite bazu kontakata
Od početka stvorite svoju bazu kontakata, distributeri, dobavljači, čak i potencijalni kupci neka budu na listi. Današnji kontakti mogu da postanu budući kupci.
Kako da pokrenete sopstveni biznis pročitajte OVDE.
(Profitiraj.hr/S media foto:Guliver/Thinkstock)
Kako da testirate poslovne ideje?
Izvor: Capital.ba, 06.Okt.2011
NJUJORK, Razlog neuspjeha kompanija i poslovnih projekata ne krije se u nedostatku novca nego u nedostatku najvrednijeg kapitala – znanja. Glavna greška leži na pretpostavci da bi njihove proizvode ljudi trebalo da kupuju, a ne na tome da saznaju šta ljudi žele ili ne žele da kupuju. Da biste...