Kako da testirate poslovne ideje?

Izvor: S media, 06.Okt.2011, 14:27   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako da testirate poslovne ideje?

Razlog neuspeha kompanija i poslovnih projekata ne krije se u nedostatku novca nego u nedostatku najvrednijega kapitala – znanja.

Glavna greška leži na pretpostavci da bi njihove proizvode ljudi trebalo da kupuju, a ne na tome da saznaju šta ljudi žele ili ne žele da kupuju.

Priznanja za kreativne žene

Koliko vaš posao vredi?

Da biste premostili zamke potrebno je da:

*Identifikujete tržište
>> Pročitaj celu vest na sajtu S media <<


Ispitajte sve, polazeći od detalja. Koliko je veliko tržište, koliki rast ima, koliko je konkurenata, ko su kupci, šta žele, po kojim cenama to žele…

*Saznate ko su vaši klijenti

Postavite pitanja koja će vam dati jasan odgovor. Stvorite sebi savršenog kupca, napravite ga na osnovi pitanja na koja tražite odgovore. Koliko je star? Kojeg je pola? Šta je glavni motiv kupovine?

Saveti uspešnih:Jovan Kolundžija

Onlajn sajam zapošljavanja

*Stvorite bazu kontakata

Od početka stvorite svoju bazu kontakata, distributeri, dobavljači, čak i potencijalni kupci neka budu na listi. Današnji kontakti mogu da postanu budući kupci.

Kako da pokrenete sopstveni biznis pročitajte OVDE.

(Profitiraj.hr/S media foto:Guliver/Thinkstock)

Nastavak na S media...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Kako da testirate poslovne ideje?

Izvor: Capital.ba, 06.Okt.2011

NJUJORK, Razlog neuspjeha kompanija i poslovnih projekata ne krije se u nedostatku novca nego u nedostatku najvrednijeg kapitala – znanja. Glavna greška leži na pretpostavci da bi njihove proizvode ljudi trebalo da kupuju, a ne na tome da saznaju šta ljudi žele ili ne žele da kupuju. Da biste...

Nastavak na Capital.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.