Izvor: Akter, 03.Avg.2015, 21:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Direct Media vlasnik 10 odsto Pinka
Medijska korporacija Pink International Company i medijski sistem Direct Media d.o.o. napravili su iskorak u uređenju međusobnih poslovnih odnosa sa ciljem zajedničkog strateškog nastupa na inostranim tržištima van granica zemalja regiona
Kako je saopšteno, novi odnosi su regulisani na način da je Direct Media d.o.o. postala vlasnik 10 odsto kapitala Pink International Company.
Pink International Company je o promeni u vlasničkoj strukturi, kroz ustaljenu zakonsku >> Pročitaj celu vest na sajtu Akter << proceduru, obavestila Regulatorno telo za elektronske medije i druga nadležna
tela.
Kao najveći regionalni medijski sistem koji posluje u osam zemalja (Srbiji, Crnoj Gori, BiH, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i Bugarskoj) i ima 14 godina uspešnog poslovanja u oblastima medija i komunikacija, Direct Media sticanje 10 odsto vlasništva u kapitalu Pink International Company, "vidi kao snaženje partnerstva koje će omogućiti značajnije poslovno povezivanje i prisustvo medijskih profesionalaca regiona na novim tržištima".
S druge strane, Pink je, "kao najveća medijska korporacija u regionu, koja je definisala i postavila standarde za komercijalne televizije na svim tržištima gde posluje,
izuzetno zadovoljna izborom Direct Media za partnera, budući da se radi o medijskom sistemu sa dokazanom ekspertizom u medijskoj industriji".
U saopštenju se ističe "da će se o svim strateškim i programskim pitanjima korporacije odlučivati, kao i do sada, na nivou Upravljačkog borda Pink International Company".
Pink International Company nastavlja strateški da razvija poslovanje u svim zemljama gde posluje, dodaje se u saopštenju, "što naši gledaoci najpre vide kroz konstantno
unapređenje programske šeme".
"To kao rezultat ima činjenicu da beležimo najveću gledanost među komercijalnim emiterima. Fokusirani smo da ulažemo u televizijski program isklučivo vrhunskog kvaliteta i verujemo da ulazimo u narednu fazu razvoja koja će našim gledaocima i ukupnom medijskom tržištu dati novi kvalitet", ističe se na kraju saopštenja Pink International Company.