Izvor: B92, 05.Sep.2006, 12:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Četiri stuba brendiranja Srbije
Beograd -- Objavljen je tender za učešće na savetovanju pravljenja "Strategije 'brendiranja' i reklamiranja Srbije" .
Savetovanje organizuju Ministarstvo za ekonomske odnose sa inostranstvom i Ministarstvo trgovine, turizma i usluga. Ova strategija oslanjaće se na četiri stuba: strana ulaganja, izvoz, turizam i spoljna politika, s ciljem pozicioniranja Srbije u međunarodnim investicionim, političkim, kulturnim i turističkim krugovima.
Cilj strategije jeste promena >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << negativne slike koja postoji o Srbiji u svetu. Da bi se to promenilo, biće angažovana savetnička agencija čiji će zadatak biti da osmisli celokupan plan aktivnosti koje treba da afirmišu proizvode sa oznakom "Made In Serbia", turističku ponudu zemlje i poboljša politički ugled u inostranstvu.
Ministar za trgovinu i turizam Bojan Dimitrijević i ministar za odnose s inostranstvom Milan Parivodić imaju različit stav o strategiji brendiranja Srbije. Uprkos dogovorima, ministar trgovine, turizma i usluga isključio se iz strategije brendiranja. Zato za sada ne postoji jedinstvena strategija brendiranja: "Uprkos tri dogovora, on hoće da izađe i isključio se, a ostala su ministarstva finansija i ekonomskih odnosa s inostranstvom. Imamo konkurs da izaberemo kompaniju za promociju Srbije na bazi četiri stuba", kaže Milan Parivodić.
Osam velikih svetskih marketinških kompanija prijavilo se na konkurs za savetnika Srbije u pravljenju strategije za novi imidž u svetu. Ministarstvo za ekonomske odnose s inostranstvom za početak izdvojilo je milion evra za strategiju.