Usvojena medijska strategija

Izvor: B92, 28.Sep.2011, 19:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Usvojena medijska strategija

Beograd -- Vlada Srbije je usvojila na telefonskoj sednici kontroverznu medijsku strategiju, rečeno je u vladinoj kancelariji za odnose sa medijima.

Radna grupa, osnovana rešenjem premijera Mirka Cvetkovića, usaglasila je 8. septembra Predlog medijske strategije Srbije.

Novinarske organizacije NUNS, UNS i NDNV i medijska udruženja ANEM, Lokal pres i Asocijacija medija saopštili su da su nekim od rešenja zadovoljni, da na neka gledaju sa oprezom ili rezervom, dok deo Predloga >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << o regionalnim javnim servisima smatraju potpuno neprihvatljivim i praktično neodrživim.

Državni sekretar u Ministarstvu kulture Dragana Milićević Milutinović izjavila je tim povodom da će realizacijom Medijske strategije biti zadovoljeni evropski standardi u tom sektoru i zaštićen javni interes građana.

Najvažniji elementi Medijske strategije jesu povlačenje države iz vlašništva u medijima, formiranje šest regionalnih javnih TV servisa i činjenica da su nacionalni saveti zadržali pravo da osnivaju medije na jezima nacionalnih manjina, izjavila je ona Tanjugu.

Nacionalni saveti će, kako je naglasila, biti obavezni da medijima koje formiraju garantuju najveću moguću autonomiju u skladu sa evropskim standardima u toj oblasti.

Konačni tekst Medijske strategije formulisao je Sektor za medije Ministarstva kulture, informisanja i informacionog društva u saradnji sa vladinom komisijom u čijem su sastavu bili predstavnici nekoliko ministarstava ali i nezavistan ekspert Evropske komisije.

Dragan Milićević Milutinović je istakla da je pomoć EU u procesu izrade strategije bila dragocena.

"Sada predstoji donošenje niza zakona u veoma kratkim rokovima: o javnom informisanju, o radiodifuziji, o Tanjugu, o javnim servisima... Rok za donošenje zakona je dve godine, koliki je i rok da se država povuče iz medija čiji je trenutno vlasnik", rekla je Dragan Milićević Milutinović.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Vlada Srbije usvojila Medijsku strategiju

Izvor: Blic, 28.Sep.2011

Vlada Srbije usvojila je danas na telefonskoj sednici Medijsku strategiju, rečeno je Tanjugu u vladi...Medijska strategija deo je dugoročnog procesa uređivanja medijske sfere Srbije u skladu sa evropskim standardima...Povezane vesti: SVM i NSM ne pristaju da glasila budu privatna

Nastavak na Blic...

Vlada Srbije usvojila Medijsku strategiju

Izvor: Danas, 28.Sep.2011

Vlada Srbije usvojila je juče jednoglasno na telefonskoj sednici Medijsku strategiju, saznaje Danas od izvora u Vladi Srbije. Kako objašnjava naš sagovornik, jedan od razloga zbog kojeg je poslednjih sedmica došlo do odugovlačenja usvajanja ovog značajnog dokumenta bili su zahtevi Socijalističke...

Nastavak na Danas...

Vlada Srbije usvojila Medijsku strategiju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Sep.2011, 11:04

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd- Vlada Srbije usvojila je juče na telefonskoj sednici Medijsku strategiju.. (KLJUČNE REČI: mediji)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Obradović: Možemo biti zadovoljni tekstom medijske strategije

Izvor: Beta Video, 29.Sep.2011

BEOGRAD - Predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije Vukašin Obradović: Možemo biti zadovoljni tekstom medijske strategije, izuzimajući rešenja o regionalnim TV servisima (CH 1)

Kliknite na sliku da bi video krenuo.

Realizovano uz pomoć www.beta-video.tv

Nastavak na Beta Video...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.