Izvor: Blic, 21.Maj.2011, 13:15 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lekari traže da se zabrane "Mekdonaldsove" reklame za decu
Više stotina američkih lekara zatražilo je da se kompaniji "Mekdonalds" zabrani reklamiranje brze hrane pred decom i dalje pojavljivanje njihove maskote, klovna Ronalda u televizijskim spotovima. Mekdonalds tvrdi da služi visokokvalitena jela, a da je njihova maskota deo humanitarne kampanje
Lekari su objavili otvoreno pismo koje se našlo u svim velikim dnevnim listovima, uoči godišnjeg skupa rukovodilaca "Mekdonaldsa" u Čikagu.
U pismu se čuveni proizvođač >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << brze hrane poziva da prestane da nudi igračke uz takozvane "hepi mil" obroke namenjene deci, koji su previše kalorični i bogati solju, masnoćama i šećerom.
"Mekdonalds" je, međutim, reagovao saopštenjem u kome brani svoju maskotu, meni i reklamnu politiku. Kompanija je navela u saopštenju da je njihova popularna maskota, crvenokosi klovn, deo njihove humanitarne kampanje i da deci šalje važnu poruku vezanu za bezbednost, učenje čitanja, kao i harmoničan i aktivan način života.
Istaknuto je i da kompanija služi visokokvalitetna jela, kao i da "hepi mil" ponuda omogućava izbor i različitost porcija namenjenih deci, čime su zadovoljni roditelji.
Američki lekari tražili zabranu Mekdonalds reklama
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Maj.2011
ADVERTISER-SERBIA.COM / Vašington - Američki lekari zatražili da se kompaniji "Mekdonalds" zabrani reklamiranje brze hrane pred decom..(KLJUČNE REČI: reklamiranje; marketing; advertising; advertajzing; oglašavanje)>>>