Čipsi Domaćinski duel pobednik Noći reklamoždera

Izvor: Blic, 21.Dec.2014, 00:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Čipsi "Domaćinski duel" pobednik "Noći reklamoždera"

Reklamni TV Spot za Čipsi "Domaćinski Duel" jedinstven po tome što u njemu Sergej Trifiunović tumači trostruku ulogu, ovogodišnji je dobitnik nagrade potrošača za najbolju reklamu, koja se tradicionalno dodeljuje na ceremoniji "Noć reklamoždera".

Kompanija PepsiCo je na taj način postala dvostruki dobitnik ovog prestižnog priznanja, jer je istu nagradu osvojila i prošle godine.

U pobedničkoj TV reklami poznati glumac i "Čipsi" brend ambasador, Sergej Trifunović >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << tumači tri uloge - dedu Trifuna, babu i unuka.

Kroz TV spot, Čipsi Domaćinski na tradicionalan, ali i moderan način oslikava topao i prisan odnos babe i dede sa unukom.

U borbi za njegovu naklonost, a ističući tradicionalne vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, baba i deda ulaze u duhovito "takmičenje".

Dok baba unuku tepa zlato bakino i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseća na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.

Priznanje za najbolju reklamu, potvrda je da su TV spot "Babino zlato ili dedina sorta" zavolele sve generacije. Ova reklama je nastavak prošlogodišnje kampanje, u kojoj je iniciran dijalog između unuka, modernog domaćina i deda Trifuna, tradicionalnog srpskog domaćina. Ove godine njihovu porodičnu priču, blisku mentalitetu naših ljudi, dopunilo je i učešće bake koja daje dodatnu toplu i emotivnu notu priči.

Bez obzira na to za koji se od ova dva ukusa ljubitelji Čipsija odluče, uživaće u punom doživljaju deblje rezanog kromira, sa ukusom koji podseća na detinjstvo, tradiciju i prave vrednosti.

Reklama za Čipsi "Domaćinski Duel" postigla je veliki uspeh i na društvenim mrežama, a ova nagrada za kompaniju Marbo predstavlja potvrdu da ulaganje u tradiciju i prave vrednosti ne mogu da prođu neopaženo.

Ovu prestižnu nagradu ispred kompanije PepsiCo primila je Nataša Šarčević, Group Brand Manager PC kompanije PepsiCo, kao i Marko Pešić ispred kreativnog tima agencije Ovation BBDO.

Tradicionalna manifestacija "Noć reklamoždera" održana je 15. put u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama. Ceremonija koja je okupila milione zaljubljenika u reklame, deo je svetskog spektakla koji se organizuje već 32. godinu u 150 gradova širom sveta.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Čipsi "Domaćinski duel" pobednik "Noći reklamoždera"

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Dec.2014

Reklamni TV Spot za Čipsi "Domaćinski Duel" jedinstven po tome što u njemu Sergej Trifiunović tumači trostruku ulogu, ovogodišnji je dobitnik nagrade potrošača za najbolju reklamu, koja se tradicionalno dodeljuje na ceremoniji "Noć reklamoždera"...Kompanija PepsiCo je na taj način postala...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.