Neizbežno je da neko kupi Twitter

Izvor: B92, 26.Jun.2016, 11:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Neizbežno je da neko kupi Twitter"

Google je kupio YouTube, Yahoo je kupio Tumblr, Facebook Instagram, a nedavno je Microsoft kupio LinkedIn. Sada je red na Twitter...

Nakon nedavnog Microsoftovog preuzimanja LinkedIna za koji je kompanija dala 26 milijardi dolara, internetom su počele da se šire glasine o potencijalnoj akviziciji >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Twittera.

“Ako se ovaj trend kupovine nastavi, neizbežno je da neko jednog dana kupi Twitter”, glasi komentar tržišnog analitičara Roberta Peka, s kojim se slažu i brojni drugi analitičari i investitori.

Iako su deonice LinkedIna i Twittera u poslednjih pola godine smanjene za više od 40 odsto, a Twitter nije uspeo da reši nekoliko velikih problema sa kojima sde trenutno bori, NY Times piše da nikako ne bi trebalo zanemariti bazu od više od 310 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou, ali i uticaj koji ova društvena mreža ima.

Prilikom svih velikih svetskih događaja (bilo pozitivnih poput fudbalskih prvenstava i Olimpijade ili negativnih poput nedavnog terorističkog napada na noćni klub u Orlandu), za veliki broj ljudi glavni izvor vesti i informacija s mesta događaja upravo je Twitter.

Zbog toga analitičari i investitori veruju da je 'Twitter platforma s velikim potencijalom', odnosno 'velika i jedinstvena platforma i poznati i prepoznatljiv brend'.

Ali, priča o popularnosti Twittera ima i drugu stranu medalje jer, ako Twitter ima tako veliki potencijal i njegova akvizicija se čini izvesnom, pitanje je zašto još niko nije kupio ovu kompaniju.

Razloga je više, a oni se prvenstveno odnose na razočaravajući rast korisnika, nezadovoljavajuće prihode i poslovanje s gubicima.

Takođe, brojka koja je investitorima i oglašivačima izuzetno bitna jeste i vreme koje korisnici provode surfujući internet stranicama i društvenim mrežama. Prema poslednjim informacijama comScorea, korisnici Facebooka u prošlom kvartalu prosečno su provodili 50 minuta dnevno na ovoj mreži, na Yahooovim stranicama 9 minuta dnevno, LinkedInom su u proseku surfovali oko 2 minuta, a Twitterom samo – minut.

Prednost LinkedIna u odnosu na Twitter je što ima definisanu korisničku bazu – poslovne profesionalce, zbog čega je Microsoft i preuzeo ovu kompaniju, dok se na Twitter gleda kao na 'izvor vesti i informacija', a ne kao na mrežu za interakciju korisnika, zbog čega se čini logičnim da ga preuzme neka medijska kompanija.

Međutim, prema navodima pojedinih analitičara, kao najlogičniji kupac Twittera nameće se Alphabet, odnosno Google.

Glavni argumenti su činjenica da je nekoliko sadašnjih direktora Twittera ranije radilo u Googleu, da se tvitovi već pojavljuju u rezultatima pretraživanja na Googleovoj pretraživaču, dok je uticaj, kao i broj aktivnih korisnika Googleove društvene mreže ionako zanemarljiv, tako da bi Twitter mogao da pomogne kompaniji u jačanju pozicije na ovom tržištu.

Naravno, ovo su sve nagađanja - pitanje je kakva je budućnost Twittera i koja će kompanija biti dovoljno hrabra da uloži milijarde dolara u ovu popularnu mrežu kojoj već duže vreme nedostaje prava strategija za povećanje broja korisnika i povećanje prihoda.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

"Neizbježno je da neko kupi Twitter"

Izvor: Nezavisne Novine, 26.Jun.2016

Google je kupio YouTube, Yahoo je kupio Tumblr, Facebook Instagram, a nedavno je Microsoft kupio LinkedIn. Sada je red na Twitter....Nakon nedavnog Microsoftovog preuzimanja LinkedIna za koji je kompanija dala 26 milijardi dolara, internetom su počele da se šire glasine o potencijalnoj akviziciji Twittera...“Ako...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.