Zaboravite like, vreme je za want

Izvor: B92, 09.Okt.2012, 11:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zaboravite "like", vreme je za "want"

Fejsbuk sve otvorenije ide ka e-trgovini, a novi korak se zove "want" (želim) dugme koje će korisnicima omogućiti da na profilima kompanija koje se bave proizvodnjom i prodajom odeće, nameštaja i druge robe prave svoje "liste želja". Sada je samo pitanje vremena kada će te liste prerasti u nešto više i kada će korisnici Fejsbuka moći jednim klikom i da naruče robu koju su poželeli.

Fejsbuk je saopštio >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << da je u toku test faza i da na novom projektu sarađuje sa sedam velikih kompanija, među kojima je i čuveni "Viktorijas sikrit“.

"Naši korisnici će moći da razgledaju kolekcije ovih sedam kompanija i da sa svojim prijateljima podele utiske i kažu šta im se sviđa. Ljudi će, zatim, moći da kliknu i kupe šta žele”, navedeno je u saopštenju “velikog F”.

Fejsbuk ovu uslugu naziva “Kolekcije” i nada se da će uskoro uzeti veliki deo kolača u internet trgovini. Glavni argument je to što uz malo truda može da u virtuelne prodavnice “pošalje” svoje korisnike, a trenutno ih ima čak milijardu.

Novo dugme će za početak biti dostupno samo pojedinim korisnicima iz SAD, a nakon test faze Fejsbuk planira da “Kolekcije” budu dostupne svima na američkom tlu. Što se Evrope tiče, planova još nema.

“E-trgovina je jedan od najboljih načina da unovčite ono što radite na internetu. Fejsbuk je ogromna platforma, ljudi su uvek angažovani na njemu i jasno je da je ostalo još mnogo poluga monetizacije koje nisu povučene”, rekao je analitičar Kolin Sebastijan, prenosi Rojters.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Zaboravite 'like', vreme je za 'want'

Izvor: medio.rs, 09.Okt.2012

Fejsbuk sve otvorenije ide ka e-trgovini, a novi korak se zove "want" (želim) dugme koje će korisnicima omogućiti da na profilima kompanija koje se bave proizvodnjom i prodajom odeće, nameštaja i druge robe prave svoje "liste želja". Sada je samo pitanje vremena kada će te liste prerasti u nešto...

Nastavak na medio.rs...

Zaboravite "like", vreme je za "want"

Izvor: Vesti-online.com, 09.Okt.2012

Fejsbuk sve otvorenije ide ka e-trgovini, a novi korak se zove "want" (želim) dugme koje će korisnicima omogućiti da na profilima kompanija koje se bave proizvodnjom i prodajom odeće, nameštaja i druge robe prave svoje "liste želja"...Sada je samo pitanje vremena kada će te liste prerasti u nešto...

Nastavak na Vesti-online.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.