Izvor: Tech-Lifestyle.com, 28.Jul.2016, 12:23 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Beko predstavio ekskluzivan odeljak u Gigatron prodavnici
Više od 110 Beko aparata za svakodnevnu upotrebu, koji su potrebni svakom domaćinstvu (televizori, mašine za pranje veša i posuđa, frižideri, šporeti, ugradna tehnika i mali kućni aparati) koji sadrže preko 10 inovativnih tehnologija, samo su deo ponude u ekskluzivnom Beko odeljku u Gigatron prodavnici, koja je danas svečano otvorena u tržnom centru „Stadion“.
U prostoru od 100 kvadratnih metara postavljen je ceo proizvodni portfolio ovog brenda baziran na najnovijim tehnologijama među kojima su Split&Cook, Surf, ProSmart Inverter Motor, Pet hair removal, EverFresh+, NeoFrost, Active Fresh Blue Light, kao i Home Cream jedinstven frižider na našem tržištu sa mogućnošću pravljenja sladoleda.
#td_uid_14_57c95a8f0656e .td-doubleSlider-2 .td-item1 {
background: url(http://www.tech-lifestyle.com/wp-content/uploads/2016/07/Beko-1JPG-80x60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_14_57c95a8f0656e .td-doubleSlider-2 .td-item2 {
background: url(http://www.tech-lifestyle.com/wp-content/uploads/2016/07/Beko-2JPG-80x60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_14_57c95a8f0656e .td-doubleSlider-2 .td-item3 {
background: url(http://www.tech-lifestyle.com/wp-content/uploads/2016/07/Beko-4JPG-80x60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
1 od 3
Inovativne tehnologije, koje su osnova rasta ovog brenda, Beko razvija u 10 Centara za istraživanje i razvoj Arčelik grupe, proizvođača ovog brenda, na kojima vredno radi više od 1000 zaposlenih istraživača. Kao svakodnevni partner svojih potrošača, Beko je inspirisan zadovoljavanjem potreba ljudi i njihovog načina života i teži da pametnim rešenjima njihov život učini lakšim.
„Beko neprestano investira u Sektor istraživanja i razvoja kako bi inovativnim proizvodima zadovoljio svakodnevne potrebe ljudi i omogućio im da kvalitetnije provedu svoje slobodno vreme. Kao deo naše strategije razvoja u Srbiji, odlučili smo da otvorimo ekskluzivan odeljak u okviru Gigatron prodavnice i tako omogućimo našim potrošačima da se na jednom mestu upoznaju sa karakteristikama svih naših proizvoda, i za sebe izaberu ono što im je potrebno“, rekao je Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Nastavak na Tech-Lifestyle.com...