SCANDAL! otkriva: Istina o aferi “kupovina pregleda” na Pink Music festivalu!

Izvor: Scandal.rs, 27.Apr.2015, 12:19   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SCANDAL! otkriva: Istina o aferi “kupovina pregleda” na Pink Music festivalu!

Vikend za nama obeležila je kampanja da su pojedini učesnici drugog Pink Music festivala navodno kupovali preglede na Jutjubu i tako preko noći dobijali desetine hiljada gledanja! Kako SCANDAL! saznaje kampanja je potpuna laž i zakuvana je među pojedinim učesnicama festivala koje nisu zadovoljeni što su na začelju kolone jer su mislile da imaju hitove! Ekipa SCANDAL! – a imala je uvid u Google analitiku Pink Music Festivala i Jutjub nije zabeležio niti jednu sumnjivu aktivnost >> Pročitaj celu vest na sajtu Scandal.rs << kod bilo kog izvođača!

Statistički podaci pokazuju sledeće:

– Preko 50% pregleda svih video snimak dolazi iz Srbije

– Prosečno trajanje pregleda svih snimaka je preko 2 minuta i 20 sekundi

To znači da ne postoje pregledi koji se sastoje od samo jednog klika i da se pesma uopšte ni ne sluša što je slučaj kada se pregledi nabijaju preko softvera. Daljom analizom naš izvor otkriva i da bi Jutjub odmah ustanovio da je postojala bilo kakva zloupotreba što bi rezultiralo gašenjem Jutjub kanala korisnika.

Takođe, na kanalima gde se u video snimcima emituju reklame kakav je i kanal Pink Music festivala su pod stalnim nadzorom za svaku sumnjivu aktivnost. Statistika pokazuje čak i da među pet najslušanijih pesam čak i prošlogodišnja pobednička koju peva Milan Stanković.

Ove godine mnogi izvođači su se potrudili malo više oko promocije svojih pesama. Pravila festivala nigde ne zabranjuju da svaki takmičar ,osim ogromne reklame koju mu daje TV Pink, može da oganizuje i sopstveni marketing! Ni to nije ništa čudno niti protiv pravila. Neki izvođači su uradili marketing svojih pesama na društvenim mrežama. To nije ništa novo, pošto godinama svoju muziku na taj način promovišu mnoge svetske zvezde od Beyonce do Madonne. I taj vid marketinga je potpuno legalan i legitiman. On predstvlja korisnicima neki video sa naznakom da je u pitanju sponzorisana objava i ne obavezuje korisnika društvenih mreža da uopšte uđe i pogleda link. Naprotiv, može i da preskoči snimak.

Na kraju svega jasno je da onaj ko gubi ima pravo da se ljuti ali nikako ne sme da dovodi regularnost festivala u pitanje jer Jutjub ima stroge kazne za svako kršenje propisa! Dakle, svi pregledi su regularni, a ovi što se ljute i poturaju lažne afere ili neka rade marketing sebi pošteno ili neka nađu pesmu koja će biti zaista hit i koju će sušati mnogi.

Nastavak na Scandal.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Scandal.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Scandal.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.