Počinje Konferencija o korporativnim komunikacijama

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 08.Mar.2012, 10:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počinje Konferencija o korporativnim komunikacijama

BEOGRAD -

U Beogradu danas počinje dvodnevna konferencija pod nazivom "Iskustvo korporativnih komunikacija" - jedinstven događaj na Balkanu posvećen veštinama vrhunske korporativne komunikacije, koji organizuje agencija "The P. World".

Direktor agencije Reprezent komunikejšn Borislav Miljanović je Tanjugu izjavio da je taj skup jedan od najvećih iz te oblasti u regionu i napomenuo da je to potvrdila i prošlogodisnja prva konferencija, na koju jew došlo više stotina >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << kolega iz regiona.

Održavanje konferencije o iskustvima korporativnih komunikacija (The Corporate Communications Experience) pokazuje da je Beograd centar regionalnog okupljanja i regionalnog znanja u oblastima komunikacija, a ovogodišnji 'lajt motiv' manifestacije biće svetski trendovi u komuniciranju, jer se i na svetskom nivou dosta toga menja, objasnio je direktor Miljanović.

Po Miljanoviću, imajući u vidu da je ceo svet u nekoj vrsti krize i recesije, danas, u takvom svetu, korporativne komunikacije još više dobijaju na značaju.

"Naročito ova komunikacija kojom se mi bavimo, dakle, ne klasičan advertajzing koji je vezan sa velikim finansijskim investicijama, već ovaj drugi suptilniji PR - odnosi s javnošću i internet komunikacije koje ne zahtevaju puno sredstava, ali podrazumevaju dobro poznavanje tehnologije i dobar plan, dugoročni plan", smatra Miljanović.

Učesnici će na konferenciji, a pogotovo domaće kompanije iz oblasti korporativnih komunikacija moći da vide gde su kao profesionalci u odnosu na svet.

"PR struka u Srbiji se jako brzo i jako dobro razvila poslednjih pet do šest godina i slobodno možemo da kažemo da mi u regionu uopšte ne zaostajemo, čak u nekim stvarima u primeni novih tehnologija tipa Tviter komunikacija, mi smo ispred Hrvatske, a možda i Slovenije", ocenio je Miljanović.

Miljanović je zaključio kako je jedina razlika između Srbije i razvijenog sveta u primeni.

Domaće firme, nažalost, još nisu u mogućnosti da sva znanja svakodnevno primenjuju, pošto još nisu na nivou na da mogu da koriste nove tehnologije na pravi način, zaključio je MIljanović.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Firmama u Srbiji nedostaje novac za dobre komunikacije

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 08.Mar.2012

BEOGRAD -..Srbija ne zaostaje za razvijenim svetom u oblasti korpoprativnih komunikacija, ali je razlika što domaće firme, iz finansijskih razloga, često nisu u mogućnosti da primene sva znanja i usluge iz te oblasti, izjavila je danas u Beogradu izvršni direktor agencije "Reprezent komunikejšn"...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.