
Izvor: Press, 04.Maj.2012, 23:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Klupe za odmor, niži rafovi i veća slova na ambalaži
Dokaz - Istraživanje u 23 zemlje pokazalo da su kupci stariji od 60 godina najbrojnija i najmoćnija kategorija i njima se sve prilagođava. I kompanije kod nas slede ove trendove
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
Starije mušterije najbolji kupci
Izvor: NoviMagazin.rs, 05.Maj.2012, 00:09
Istraživanje u 23 zemlje pokazalo je da su kupci stariji od 60 godina najbrojnija i najmoćnija kategorija i njima se sve prilagođava, pa su i srpske kompanije rešile da prate taj trend.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.