GSP od septembra smanjuje vozila na ulicama zbog loše finansijske situacije?

Izvor: Press, 23.Avg.2014, 18:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

GSP od septembra smanjuje vozila na ulicama zbog loše finansijske situacije?

Povećanja cene gradskog prevoza neće biti, ali će broj vozila na ulicama prestonice biti smanjen za 110 zasad samo autobusa.

U Direkciji za javni prevoz kažu da građani neće osetiti tu meru, jer će ona važiti van "špiceva" i na linijama koje nisu opterećene. Da bi se sagledalo koje su to linije i koje treba pojačati, a koje smanjiti, od 1. septembra svi putnici, i oni sa mesečnim kartama, treba da ih overavaju pri ulasku u vozilo.

Prema podacima te direkcije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << naplata karata opala je za polovinu u odnosu na prethodne godine, pa je u tom cilju je pokrenuta akcija "animiranja" građana da plaćaju prevoz. Od početka naredog meseca najavljen je i veći broj kontrolora koji bi išli u pratnji komunalnih policajaca.



Direktor Direkcije Uglješa Mitrović rekao je za Tanjugu da redukcija broja vozila neće važiti pre podne od šest do devet i popodne, od 14 do 18 časova, kao i da se sve čini da to ne bude na štetu građana.

Namera nam je, rekao je Mitrović, da motivišemo građane da počnu da plaćaju karte za prevoz kako bi uveo red. Tog reda sada nema, a u gradskom prevozniku je sve devastirano, kaže Mitrović i dodaje da oko 50 odsto građana ne plaća kartu.

Kaže i da istovremeno gradski budžet na ime subvencija gradskom prevozniku izdvaja više od 800 miliona dinara mesečno.

Mitrović, međutim, nije mogao da precizira koliko će vozila na kojim linijama biti smanjen broj autobusa, ali će to svakako kaže biti na linijama gde nema gužvi.

Ističe da građani moraju pri ulasku u autobus da overavaju svoje karte kako bi se sagledao broj putnika na određenoj liniji, što bi bio pokazatelj na kojim linijama treba smanjiti, a na kojim pojačati broj vozila.
"Apelujem da se krene sa validiranjem karata jer ceo sistem nema smisla ako se one ne ovaravaju. Svuda u svetu se to radi i to je najbolji način organizacije mreže linija", podvukao je Mitrović.

Sagovornik Tanjuga je najavio da će naplata kazni ubuduće biti ažurnija, odnosno da više ne treba da važi mišljenje "neću platiti kaznu i nikada mi neće stići opomena.
"Slušam da ljudi u Novom Sadu plaćaju kartu, a kad dođu u Beograd to ne čine, zato što je uvreženo uverenje da se ovde prevoz ne plaća - takva je atmosfera i to je jako loše", rekao je Mitrović istakavši da vozila gradskog prevoza troše pet miliona litara goriva mesečno i to, kako je rekao, košta.

Mitrović je najavio i proširenje ponude karata, kao i novi tarifni sistem koji treba da zaživi od 1. januara naredne godine, a koji bi, između ostalog, trebalo da donese zonski sistem i obezbedi racionalniji rad i uštede.

Nastavak na Press...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.