Izvor: Blic, 29.Sep.2016, 12:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Fly Fly Travel drugu godinu zaredom dobitnik nagrade za najbolju turističku agenciju

Kompanija Fly Fly Travel je drugu godinu zaredom dobitnik nagrade za najbolju turističku agenciju u regionu Jugoistočne Evrope, Brand Leader Award 2016, koju dodeljuje stručni kolegijum 6. Biznis konferencije „Turističko tržište Jugoistočne Evrope - SEET 2016“.

Pored toga, kompanija Fly Fly Travel je u proteklih godinu i po dana dobila čak 9 priznanja, među kojima su najprestižnija Brand Leader, Biznis Partner i Turističko Srce.

Nagrada „Brand Leader >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << Award“ dodeljuje se na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Već dvanaest godina ova nagrada se dodeljuje u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija, koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, i na taj način doprinose popularizaciji privrednog potencijala kreiranja konkuretnog tržišnog imidža regiona.

Kompanija Fly Fly Travel je svojim profesionalnim pristupom i načinom poslovanja ispunila sve kriterijume i ojačala svoj brend u oblasti vazduhoplovne industrije i turizma, sa primarnim fokusom na prodaji povoljnih avio karata, ali i raznih vrsta turističkih aranžmana i krstarenja.

„Velika nam je čast i zadovoljstvo što je rad kompanije Fly Fly Travel uvažen i prepoznat, ne samo u Srbiji, već i u čitavom regionu Jugoistočne Evrope, što je rezultiralo ovim prestižnim priznanjem, koje nam pruža podsticaj da budemo još bolji i našim klijentima obezbedimo još kvalitetnije usluge u oblasti turizma. Vizija Fly Fly Travel-a jeste da postane najvažniji sinonim za avio karte i turističke aranžmane, ali i da kompanija preraste u vodeću firmu za pružanje usluga u oblasti avijacije i turizma. To obuhvata razvoj sektora prodaje, školstvo u avijaciji, magazin o avijaciji, organizaciju sajma vazduhoplovstva i širenje mreže poslovnica sa ciljem da postanemo lideri i izvan regiona“, istakao je Luka Dragašević, zamenik generalnog direktora kompanije Fly Fly Travel.

SEET 2016 ima za cilj unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu Jugoistočne Evrope, jačanje regionalne saradnje, rast prometa turista između zemalja u regionu i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta. Koncipiran je kao sinergija tri celine koje učesnicima pružaju raznovrsne poslovne mogućnosti da svoje znanje, iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa i pronalaženja optimalnih biznis modela. Na ovogodišnjoj konferenciji učestvovalo je preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice, u najvećem broju donosioci odluka vodećih kompanija iz oblasti turizma, avio, drumskog i vodnog saobraćaja, turoperatori i turističke agencije i finansijske institucije. Svoja iskustva podelili su visoki predstavnici relevantnih međunarodnih organizacija i privrednih asocijacija, eksperti iz oblasti održivog razvoja biznisa u industriji turizma, predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Fly Fly Travel drugu godinu zaredom dobitnik nagrade za najbolju turističku agenciju

Izvor: Kurir, 29.Sep.2016

...Pored toga, kompanija Fly Fly Travel je u proteklih godinu i po dana dobila čak 9 priznanja, među kojima su najprestižnija Brand Leader, Biznis Partner i Turističko Srce..Nagrada „Brand Leader Award“ dodeljuje se na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost,...

Nastavak na Kurir...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.