Izvor: SrbijaNet.rs, 11.Apr.2011, 16:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Beograđani se najviše žale na usluge gradskih preduzeća

Na adresu kancelarije Zaštitnika građana Beograda tokom prošle godine stiglo je 608 pritužbi na usluge gradskih javnih preduzeća i organa vlasti, kao i na ponašanje republičkih institucija, koje nisu u nadležnosti Zaštinika. Među javnim preduzećima, najviše građana izrazilo je nezadovoljstvo uslugama JKP

Nastavak na SrbijaNet.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Javna preduzeća ne služe građanima

Izvor: B92, 11.Apr.2011

Beograd -- Iako je od februara u Beogradu skuplje grejanje, smeće i voda, građani su se prošle godine ombudsmanu najviše žalili na gradska javna preduzeća i visinu računa...Građani su kancelariji Zaštitnika građana Beograda tokom prošle godine uputili 608 pritužbi, a najviše na usluge Infostana,...

Nastavak na B92...

Građani se najviše žalili na usluge "Infostana"

Izvor: Blic, 11.Apr.2011

Tokom prošle godine kancelarija Zaštitnika građana Beograda dobila je 608 pritužbi na usluge gradskih javnih preduzeća i organa vlasti, kao i na ponašanje republičkih institucija, koje nisu u nadležnosti Zaštinika.

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaNet.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaNet.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.