Izvor: SrbijaNet.rs, 11.Apr.2011, 16:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Beograđani se najviše žale na usluge gradskih preduzeća
Na adresu kancelarije Zaštitnika građana Beograda tokom prošle godine stiglo je 608 pritužbi na usluge gradskih javnih preduzeća i organa vlasti, kao i na ponašanje republičkih institucija, koje nisu u nadležnosti Zaštinika. Među javnim preduzećima, najviše građana izrazilo je nezadovoljstvo uslugama JKP
Javna preduzeća ne služe građanima
Izvor: B92, 11.Apr.2011
Beograd -- Iako je od februara u Beogradu skuplje grejanje, smeće i voda, građani su se prošle godine ombudsmanu najviše žalili na gradska javna preduzeća i visinu računa...Građani su kancelariji Zaštitnika građana Beograda tokom prošle godine uputili 608 pritužbi, a najviše na usluge Infostana,...
Građani se najviše žalili na usluge "Infostana"
Izvor: Blic, 11.Apr.2011
Tokom prošle godine kancelarija Zaštitnika građana Beograda dobila je 608 pritužbi na usluge gradskih javnih preduzeća i organa vlasti, kao i na ponašanje republičkih institucija, koje nisu u nadležnosti Zaštinika.