Mozilla počinje sa testiranjem reklama baziranih na korisnikovoj istoriji pretrage

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Maj.2015, 09:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mozilla počinje sa testiranjem reklama baziranih na korisnikovoj istoriji pretrage

MAUNTIN VJU – Mozilla podiže na naredni nivo svoj kontroverzni in-browser program reklamiranja

Fondacija će od naredne nedelje u svom beta kanalu nuditi Suggested Tiles, koji će se pridružiti postojećim Directory Tiles i Enhanced Tiles. Suggested Tiles će se prikazivati svaki put kada korisnik otvori novu tab stranicu. Ukoliko se ove stranice pregledaju iz Google book-a, one će prikazivati reklame bazirane na korisnikovoj pretrazi (na primer, ukoliko je korisnik pretraživao telfone, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Suggested Tiles sekciji bi mu se mogla prikazati reklama za online prodavnicu uređaja ili nešto slično).

Za one koji nisu zainteresovani da im se prikazuju reklame, moguće je isključiti ovu funkciju za Suggested Tiles. U Mozilli ističu da svetu žele da pokažu da je moguće pružati relevantno reklamiranje i preporuku sadržaja, a da se pritom i dalje poštuje korisnikova privatnost i omogućava kontrola podataka. Suggested Tiles će se pojaviti ovog leta, a prva grupa reklama će biti „affiliate“ reklame za Mozillu i druge Firefox proizvode, a potom će se proširiti na druge sadržaje.

Izvor: www.benchmark.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.