Žeželj „jede” pare za otpremnine

Izvor: 24sata, 01.Sep.2014, 01:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Žeželj „jede” pare za otpremnine

Nastavak gradnje Žeželjevog mosta i porast troškova od pet miliona evra finansiraće se i od novca namenjenog za otpuštanje radnika u javnim gradskim preduzećima. Takav rasplet gradonačelnik Miloš Vučević najavio je jer grad nema odakle da plati nastavak radova i povećanu cenu.

MOST - Ipak još nije poznato koliko će para od 850 miliona dinara budžetskih rezervi ostavljenih za socijalni program u javnim preduzećima biti uštinuto. Cifra bi bio trebalo da bude poznata >> Pročitaj celu vest na sajtu 24sata << posle septembarskog rebalansa gradskog budžeta.

- U ovom trenutku još ništa nije definisano i traju razgovori na tu temu - kaže gradonačelnik.

Inače, posao na mostu je stao zato što je izvođač radova špansko-italijanski konzorcijum AZVI tražio dodatni novac zbog većih troškova vađenja ostataka stare srušene konstrukcije betonskog mosta. Na te troškove se nije računalo u početnim projekcijama - ugovoreno je bilo 45,3 miliona evra, 26,2 miliona finansira Delegacija EU, a 19,1 miliona AP Vojvodina i Novi Sad. Sa ovih dodatnih pet miliona evra biće plaćeni dosadašnji odštetni zahtevi izvođača radova, što ne znači da u nastavku neće biti novih troškova, te da je ova cena konačna.

Žeželjev most | Foto: R. Getel

- Ako su odustali od otpuštanja radnika onda se slažem sa odlukom, a ako ne, onda sam protiv. Ne sme da se dira novac za socijalni program i da se time finansiraju loše odluke. Neka to drugačije plate, a ne sistemom “gde nađemo tamo ćemo uzeti”. Para je ionako malo, a ako slučajno radnicima smanje otpremnine to će biti pljačka. Sigurno je da ovim usporavaju proces otpuštanja – rekao je Slavko Vlaisavljević, predsednik Pokrajinskog odbora i potpredsednik UGS “Nezavisnost”.

Žeželjev most | Foto: R. Getel

Kako kažu iz Železnica Srbije, iznos dodatnog novca koji će dobiti AZVI je 2,7 miliona evra. Takođe, izvođačima radova će na to biti dodat još 1,7 milion evra koji se u osnovnom ugovoru vodio kao rezerva.

Grad plaća trećinu dodatnih troškova

POSTUPAK - Iz Gradske kuće saopštavaju da tehnički postupak ide tako da Železnice Srbije, kao investitor, zahtev za dodatnim novcem prosleđuju Vladi, a ona će gradskoj i pokrajinskoj administraciji i zvanično preporučiti da preuzmu taj dodatni trošak od pet miliona evra (pokrajina finasira dve trećine nastavka radova, a grad jednu).

Nastavak na 24sata...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 24sata. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 24sata. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.