
Izvor: S media, 02.Okt.2011, 00:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Muzejima potreban marketing
Kako bi unapredili komunikaciju sa publikom muzeji moraju da unaprede marketing. Potrebni stručni ljudi za pomoć muzejima.
Uprave muzeja moraju da modernizuju i marketinški unaprede komunikaciju sa publikom i korporacijama koje mogu da ulažu u realizaciju njihovih sadržaja.
Na tribini „Alternativno finansiranje muzeja“ učestvovali su: Danica Jovović Prodanović, direktorka Muzeja grada Beograda, Slavko Spasić, direktor Prirodnjačkog muzeja >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << u Beogradu, Mirijana Šakić iz sektora komunikacija Erste banke, i Nataša Pavlović Bujas, direktorka agencije Blumen.
Izdvojeno 150 miliona dinara za izvozni marketing
Dačić: Priča o tajkunima je marketing
Muzeji rade čitav dan
Slavko Stanić, direktor Prirodnjačkog muzeja u Beogradu, istakao je potrebu za profesionalcima iz oblasti menadžmenta u kulturi.
-U muzejima rade kustosi, istoričari umetnosti, arheolozi koji osmišljavaju programe. Oni nemaju dovoljno znanja za izradu prezentacija kojima bi zainteresovali korporacijske fondove, ali i za formiranje maštovitih marketinških akcija. Muzejima su potrebni profesionalci za komunikaciju - istakao je Stanić.
O vremenu i načinima apliciranja uprava muzeja za novac iz kompanijskih fondova govorila je Mirijana Šakić iz sektora komunikacija Erste banke.
-Važno je da se prezentacije organizuju na vreme, najkasnije godinu dana pre početka događaja. Korporacijama nije važan samo publicitet već i društveno odgovorna uloga u sredini u kojoj ostvaruju profit - kazala je Mirijana Šakić.
(Blic)