Vozili smo se prvom 85-icom preko Pupinovog mosta, evo koga smo sve sreli

Izvor: 24sata, 19.Dec.2014, 19:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vozili smo se prvom 85-icom preko Pupinovog mosta, evo koga smo sve sreli

Prvi autobus na liniji 85 preko Pupinovog mosta prešao je jutros nešto pre 4.40 sati. Čast da prvi pređu Pupinov most gradskim prevozom imali su vozači GSP-a Nebojša Durmić iz Padinske Skele i Dragan Stanojević iz Zemuna, kao i radnica prodavnice na Bežanijskoj kosi, Dragana iz Borče.

Za volanom je bio Predrag Ćuruvija.

Naši reporteri dočekali su ovaj autobus u Banatskoj ulici u Zemunu. Iako prema busplusu nije bilo podataka o vozilima koja pristižu na stanicu, >> Pročitaj celu vest na sajtu 24sata << Solaris sa natpisom "85 Banovo brdo" ipak se ubrzo pojavio probijajući se kroz izmaglicu.

Prvi autobus koji je prešao Pupinov most | Foto: M. Beljan

- Osećaj je istorijski. Mostovi se ne prave svaki dan. To je za naša pokolenja super stvar. Vožnja je prijatna i skraćena dobrih 30 minuta - opisuje Dragan Stanojević, GSP-ov vozač koji se provozao autobusom kako bi upoznao novu trasu linije.

Dragan Stanojević | Foto: M. Beljan

Njegov kolega Nebojša Durmić, krenuo je u tramvajski pogon od svoje kuće u Padinskoj Skeli.

Nebojša Durmić | Foto: M. Beljan

- Baš mi odgovara ova linija. Trebalo mi je oko sat i pet minuta da stignem do depoa uz presedanje. Sada je ovo dirtektan prevoz i mnogo znači. Nadam se da će da zaživi - kazao je on.

Dragana je bila prva putnica koja ne radi u GSP-u, a isprobala je novu liniju.

Dragana | Foto: M. Beljan

- Iz Borče sam i idem na posao. Radim u prodavnici na Bežanijskoj kosi. Super je, udobno i brže - ispričala nam je ona.

U smeru ka Borči u autobusu je bilo osmoro putnika. Jedan od njih ponadao se da će u povratku moći da prepešači most, ali... „sledeće stajalište" bilo je „Groblje Zbeg".

Marko Kalanj (desno) poslušao je savet kolega da se vrati autobusom, a ne pešice | Foto: M. Beljan

- Ideja mi je da predem preko mosta peške... Ali stvarno ne znam gde je stanica... Sad ću da se vratim autobusom - kaže Batajničanin Marko Kalanj, radnik GSP-a koji je krenuo kući iz noćne smene.

U autobusu su bila još tri radnika GSP-a koji su se vraćali iz noćne smene svojim kućama u Borči, ali i putnici koji su krenuli na posao.

- Ovaj most vredi zlata, ovo je super. Sada za pola sata stižemo iz Batajnice u Padinsku skelu a trebalo nam je sat i po do dva - kaže Slavoljub Janjić.

Naredni polasci bili su sve puniji putnika koji su se uputili na posao, u glavnom u Zemun i Novi Beograd, ali bilo je i onih koji su išli do Banovog brda.

A kada smo se ponovo provozali oko 10 sati, autobus je bio krcat mahom zantiželjnih putnika, koji su želeli da isprobaju liniju. Oni su uz osmehe izvirivali kroz prozore autobusa kada se pred njima stvorio predivan prizor mosta osvetljenog u magli.

- Došli smo da vidimo most moja unuka i ja. Mnogo je lepo, malo je gužva pa nismo mogli sve videti. Inače, danas nam je slava pa nam je ovo jedan suvenir za slavu - kaže Drago Kuburović koji je stajao sa svojom unukom Katarinom.

Loša povezanost sa centrom Zemuna

Autobusi ne prolaze kroz ulice Cara Dušana i Glavnu, a najbliža stanica zemunskom centru je u Ulici 22. oktobra. Do strogog centra Zemuna moguće je doći presedanjem na linije 17, 73, 84, 704, 706, 706E i 707, ali stanica u Banatskoj udaljena je oko 250 metara od stanice ovih linija. Problem nezgodnog presedanja bio bi rešen kada bi se trasa linije neznatno promenila, tako da autobusi idu ulicama Cara Dušana i Filipa Višnjića, umesto Banatskom ulicom. Na taj način bi se ostvarila i direktna veza sa školom za učenike oštećenog vida.

Loša povezanost sa centrom Zemuna

Autobusi ne prolaze kroz ulice Cara Dušana i Glavnu, a najbliža stanica zemunskom centru je u Ulici 22. oktobra. Do strogog centra Zemuna moguće je doći presedanjem na linije 17, 73, 84, 704, 706, 706E i 707, ali stanica u Banatskoj udaljena je oko 250 metara od stanice ovih linija. Problem nezgodnog presedanja bio bi rešen kada bi se trasa linije neznatno promenila, tako da autobusi idu ulicama Cara Dušana i Filipa Višnjića, umesto Banatskom ulicom. Na taj način bi se ostvarila i direktna veza sa školom za učenike oštećenog vida.

Nastavak na 24sata...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 24sata. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 24sata. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.