Izvor: Blic, 18.Mar.2002, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Moda samo za tinejdžere

Moda samo za tinejdžere

U Beogradu je pre dva dana 'Delta' organizovala modnu reviju povodom lansiranja holandske robne marke 'meks' na našem tržištu. Sedište istoimene firme je u Holandiji, ali kompaniju je maja 2001. kupila međunarodna korporacija 'Liz Klejborn', vlasnik još nekih poznatih modnih marki, kao što su 'dona karan džins' ili 'kenet kol'. Transakcijom čija se prva tranša ceni na 300 miliona evra, njujorška korporacija je postala vlasnik firme koja posluje >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << u 40 zemalja sveta i godišnje lansira i do 12 novih kolekcija. Reč je o sportskoj odeći, kozmetici i naočarima, namenjenoj prvenstveno mladima. 'Meks' kaže da su njihova ciljna grupa ljudi između 20 i 40 godina, a ima posebne programe za bebe, decu i tinejdžere.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.