banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
Kategorije


Kako izgleda to?
Vaš glas
U fokusu
Regioni
Izvori
Arhiva

Korisnicki servisi

Naši sajtovi

Fan stranice

Promo



Moda samo za tinejdžere  

18.Mar.2002, 12:00, Izvor: Blic

Moda samo za tinejdžere

U Beogradu je pre dva dana 'Delta' organizovala modnu reviju povodom lansiranja holandske robne marke 'meks' na našem tržištu. Sedište istoimene firme je u Holandiji, ali kompaniju je maja 2001. kupila međunarodna korporacija 'Liz Klejborn', vlasnik još nekih poznatih modnih marki, kao što su 'dona karan džins' ili 'kenet kol'. Transakcijom čija se prva tranša ceni na 300 miliona evra, njujorška korporacija je postala vlasnik firme koja posluje >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << u 40 zemalja sveta i godišnje lansira i do 12 novih kolekcija. Reč je o sportskoj odeći, kozmetici i naočarima, namenjenoj prvenstveno mladima. 'Meks' kaže da su njihova ciljna grupa ljudi između 20 i 40 godina, a ima posebne programe za bebe, decu i tinejdžere.

Nastavak na Blic...   
      
Losa vest 0 Dobra vest 0

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.