Izvor: NoviMagazin.rs, 21.Mar.2014, 13:45 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Za oglašavanje u kampanji potrošeno 13 miliona evra
Političke stranke u Srbiji su tokom kampanje za vanredne parlamentarne izbore potrošile za oglašavanje na bilbordima i televizijskim stanicama nacionalnih emitera i na Studiju B oko 13 miliona evra.
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
Za oglašavanje na TV i bilbordima potrošeno 13 miliona evra, najviše dala SNS
Izvor: Blic, 21.Mar.2014
Beograd - Političke stranke u Srbiji su tokom kampanje za vanredne parlamentarne izbore potrošile za oglašavanje na bilbordima i televizijskim stanicama nacionalnih emitera i na Studiju B, oko 13 miliona evra, pokazao je Monitoring finansiranja izborne kampanje "Transparentnosti Srbija"...Programski...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.