Izvor: NoviMagazin.rs, 21.Mar.2014, 13:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za oglašavanje u kampanji potrošeno 13 miliona evra

Političke stranke u Srbiji su tokom kampanje za vanredne parlamentarne izbore potrošile za oglašavanje na bilbordima i televizijskim stanicama nacionalnih emitera i na Studiju B oko 13 miliona evra.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Za oglaššavanje na TV i bilbordima potroššeno 13 miliona evra, najviše dala SNS

Izvor: Blic, 21.Mar.2014

Beograd - Političke stranke u Srbiji su tokom kampanje za vanredne parlamentarne izbore potrošile za oglašavanje na bilbordima i televizijskim stanicama nacionalnih emitera i na Studiju B, oko 13 miliona evra, pokazao je Monitoring finansiranja izborne kampanje "Transparentnosti Srbija"...Programski...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.