Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2014, 08:48 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Podzakonski akti za bolje funkcionisanje medija
ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Programski direktor "Transparentnosti Srbija" Nemanja Nenadić ocenio je u ponedeljak da su i pored usvajanja seta medijskih zakona, brojne oblasti funkcionisanja medija u Srbiji ostale neregulisane >>>(Ključne reči: zakoni o javnom informisanju i medijima/elektronskim medijima/o javnim medijskim servisima; Medijska strategija; mediji; regulativa; oglašivači)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.