EACA Evolution Lab 2017

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jul.2017, 12:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

EACA Evolution Lab 2017

Evolution Lab 2017 okupiće učesnike iz industrije tržišnih komunikacija kako bi raspravljali o budućnosti advertisinga u vremenu veštačke inteligencije

Mogu li agencije za tržišno komuniciranje veštačkom inteligencijom unaprediti svoju kreativu, medijsko planiranje i strategiju? Agencije i njihovi partneri okupiće se 17. oktobra u Briselu na debati o tome kako agencije mogu spredvoditi proces i okoristiti se spajanjem veštačke inteligencije i advertisinga.

Konferencija >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << će biti podeljena u tri dela te će svaki obrađivati različite međusobno povezane teme: kako će veštačka inteligencija promeniti industriju tržišne komunikacije, kako se agencije mogu prilagoditi i sprovoditi te promene te kako rešiti izazove odnedavno suvišnih poslovnih pozicija i etike data-driven advertisinga.

EvoLab organizuje Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA).

Više o konferenciji možete pronaći na: eaca.eu/evolab2017.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.