Južnjački marketing: Kad vepar ripa!

Izvor: JuznaSrbija.info, 29.Jul.2015, 19:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Južnjački marketing: Kad vepar ripa!

Izlozi, bandere, zidovi, stabla, ali i automobili , tačnije stakla na njima, omiljeni su “mediji”mnogih naših sudrađana.

Zainteresovani mogu pročitati najraznovrsnije oglase i obaveštenja “marketinga” koji izaziva smeh i nedoumicu, a poruke i “pisanija” ove vrste marketinga, više govore o autoru nego o “predmetu oglašavanja”.

Tako je, na primer, do nedavno jedan naš sugrađanin obaveštavao zainteresovane  “da ima vepra za plodnos >> Pročitaj celu vest na sajtu JuznaSrbija.info << i da je  jedno ripanje 1000 dinara!”.

U tijabrskom delu grada, jedan ugostitelj “prodaje pile, a može i pola”, dok vlasnik jedne obližnje radnje poručuje “Da su potrebni trgovci za u radnji!”.

Ovih dana, iznad jednog prolaza u centru grada osvanulo je i obaveštenje , kojim  autor obaveštava prolaznike ,”da se zbog nehigijene, a radi higijene, ova vrata zaključavaju posle službenog radnog vremena!”

Jedan prodavac lubenica je, kraj gomile svog  bostana istakao kartonsku reklamu”slatka kao med, ladna kao led”, i time poručio da je majstor za reklame. Kreativnim oglasima i obaveštenjima nikad kraja.

Foto: Pirotske Vesti

Nastavak na JuznaSrbija.info...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JuznaSrbija.info. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JuznaSrbija.info. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.