
Izvor: GameInfusion.net, 29.Avg.2010, 03:12 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Arcania: Gothic IV najava
RPG serija Gothic, iako neprimamljiva većini, zbog tone bagova i generalnog utiska nedovršenosti, ipak poseduje jaku bazu fanova. Ova zajednica i dan-danas "pačuje" nesretni Gothic III, od koga su i tvorci, nemački studio Piranha Bytes, digli ruke. Kako se ne bi desilo još jedno, što bi naš narod rekao, "nedonošče", izdavači JoWood i Dreamcatcher, odlučili su da posao povere, po prvi put, drugom razvojnom timu. Reč je o francusko-nemačkoj kompaniji Spellbound, koja najavljuje prvu AAA >> Pročitaj celu vest na sajtu GameInfusion.net << igru iz Gothic serije.
Ovaj studio najavljuje isti koncept: umesto da igrači budu vođeni kroz ostvarenje pričom, oni će biti sopstveni režiseri. Obećano je nelinearno iskustvo otvorenog sveta, sa mnoštvom mogućnosti, velikim brojem predmeta, opreme, oružija, zadataka... Na žalost, na osnovu onoga što smo, do sada, videli, ne možemo nikako biti sigurni da će se pred nama naći AAA naslov. Gothic je, uprkos brojnim kvalitetima, uvek bio problematičan i namenjen publici sa posebnim senzibilitetom. Međutim, gotovo fanatična podrška iz Nemačke, ali i drugih zemalja, uglavnom Evrope, glavni je motiv za nastavak serije.
Taj momenat je, najverovatnije, najbolje objasnio Brajan Gladman, marketing menadžer izdavača Dreamcatcher: "Možete uzeti prazan disk u papirnom omotu i napisati na njemu Gothic 4, i to bi bilo dovoljno da prodate pola miliona jedinica, samo u Nemačkoj. Strast igrača prema "Pirani" (Piranha Bytes) u zemljama nemačkog govornog područija jednak je onoj za Bioware u Severnoj Americi."
Ako je tako, postavlja sa pitanje odabira novog razvojnog tima za "Arkaniu". Izgleda da jača polovina izdavačkog tandema, JoWood, ne želi da serija ostane samo u domenu postojeće zajednice. Koliko će Spellbound (Desperados franšiza) biti sposoban za proširenje ciljne grupe, ipak, nismo sigurni.
Ipak, najavljene su brojne inovacije. Obećano je lakše snalaženje po svetu, naprednija borba, tradicionalniji sistem nadogradnji veština i mnogo toga drugog. Što se magije tiče, spell-ovi se dele na tri grupe, reč je o vatri, mrazu i munjama. Sem standardnih, koji se uče tokom nadogradnje lika, postojaće i oni koji se aktiviraju putem runa i zapisa (scrolls), koje nalazite tokom igre.
Borba će biti bazirana na jačem akcionom elementu nego do sada. Na primer, upotreba luka i strele podrazumevaće držanje tastera na mišu i njegovo pravovremeno puštanje. Način kontrole lika koji nosi oružije za borbu izbliza, zavisiće od karakteristika oružija: npr, da li se radi o velikom ili malom maču.
Gothic IV će izaći za PC, Xbox 360 i Playstation 3 12. oktobra 2010.
Nastavak na GameInfusion.net...
ArcaniA: Gothic 4 Gamescom 2010 trailer
Izvor: SvetIgara.net, 29.Avg.2010
. Arcania: Gothic 4 prvi je nastavak Gothic serijala na kome ne radi originalni razvojni tim, Piranha Bytes, već tim studia Spellbound, koji je pre toga radio na igrama Helldorado, Desperados 2: Cooper's Revenge, Desperados: Wanted Dead or Alive i Robin Hood: The Legend of Sherwood. JoWood...