Uštede u radu Gradske uprave

Izvor: Studio B, 24.Jul.2015, 10:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uštede u radu Gradske uprave

Odgovornim poslovanjem Služba za opšte poslove Gradske uprave Grada Beograda ostvarila je znatne uštede u proteklih godinu dana, istakao je Marko Kulić, direktor ove službe, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink.

Iako se godišnje sprovede između 90 i 95 javnih nabavki, na svakoj stavci se štedi jer se sadašnja gradska vlast ponaša odgovorno prema sredstvima iz gradskog budžeta, rekao je Kulić.

- U odnosu na prošlu godinu, samo na potrošnji goriva uštedelo >> Pročitaj celu vest na sajtu Studio B << se oko sedam miliona dinara. Na poslovima čišćenja objekata ostvarena je ušteda od oko 42 miliona dinara, na troškovima reprezentacije tri miliona dinara i sredstvima za higijenu oko dva i po miliona dinara - naglasio je Kulić.

Pravo na vozača 24 časa dnevno imaju samo gradonačelnik, zamenik gradonačelnika i predsednik Skupštine grada, a svi ostali službena vozila mogu da koriste samo u toku radnog vremana. Strogo je zabranjeno korišćenje službenih vozila u privatne svrhe, precizirao je Kulić.

Direktor Službe za opšte poslove je podsetio da je Gradska uprava jedan deo vozila donirala institucijama nakon majskih poplava, kojima su bila potrebnija, i ne samo Obrenovcu već i Krupnju, Prokuplju i drugima. Grad Beograd je tako donirao više od dve stotine vozila.

Ova služba, inače, vodi računa o svim objektima Gradske uprave, voznom parku i ugostiteljskim objektima i nastoji da obezbedi sve preduslove da Gradska uprava funkcioniše normalno. Ona je i uslužni centar građanima, posredstvom pisarnice koja je takođe u okviru službe, naglasio je Kulić i dodao da su najvažnija ulaganja bila upravo u tom segmentu.

- Kompletno je renovirano desno krilo trećeg sprata u objektu Gradske uprave u Kraljice Marije, gde se sada nalazi moderna pisarnica na 140 kvadrata. Svaki šalter vezan je za svoj matični sekretarijat koji se nalazi u toj zgradi, što je veoma važno za građane. Popravljeni su i liftovi koji nisu bili u funkciji pet godina, a nakon toga su obnovljeni i osmi i deveti sprat, gde se nalazi Sekretarijat za urbanizam. Ovo je urađeno upravo zbog građana jer je tu najveća frekvencija ljudi - kazao je Kulić.

On je najavio da je u planu da se u narednih mesec dana u ovom objektu renovira i petnaesti sprat, gde se nalazi Sekretarijat za legalizaciju, a potom i objekat u Tiršovoj, gde su Gradsko pravobranilaštvo i Zavod za informatiku i statistiku. Cilj je da objekti Gradske uprave budu moderni, kako bi građani lakše ostvarivali svoja prava. Ušteda je i dalje na prvom mestu, ali nikako nauštrb kvaliteta usluga, zaključio je Kulić.

Nastavak na Studio B...






Povezane vesti

Uprava Beograda na vozikanju uštedela 7.000.000

Izvor: Mondo, 24.Jul.2015

Direktor Službe za opšte poslove Gradske uprave Beograda Marko Kulić izjavio je danas da je gradska vlast odgovorna, da su cilj uštede na svakom koraku i da je u odnosu na prošlu godinu samo na potrošnji goriva ušteđeno oko sedam miliona..Foto: MONDO, Goran Sivački..Na troškovima reprezentacija...

Nastavak na Mondo...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Studio B. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Studio B. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.