Manje napada na kontrolore

Izvor: Politika, 02.Mar.2008, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Manje napada na kontrolore

Prošle godine bilo je pet fizičkih ataka na radnike „Parking servisa”, dok u GSP dve godine nije zabeležen napad

Napadi na kontrolore „Parking servisa” i GSP-a nisu česti, a kada se dogode najčešće interveniše policija. Ako postoji potreba, takve sporove rešava sud. Pre nekoliko dana Prvi opštinski sud je doneo presudu da je Dragan M. kriv za napad na radnika „Parking servisa” zbog čega je uslovno osuđen na kaznu zatvora od osam meseci. >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika <<

Bane Arsenijević, zadužen za odnose s javnošću u „Parking servisu”,

kaže da je to jedan od pet fizičkih napada na 125 radnika „Parking servisa” od prošle godine.

– U svim dosadašnjim slučajevima na teren je izašla Interventna jedinica MUP-a. Ovakvi napadi imaju epilog na sudu, jer se protiv napadača podiže krivična prijava. Efikasnim radom policije smanjen je broj napada u odnosu na prethodne godine – kaže Arsenijević.

Da bi se ubuduće ovakvi i slični incidenti izbegli, u „Parking servisu” kažu da građani koji imaju primedbe na rad preduzeća ili zaposlenih mogu da se jave na brojeve telefona 3035-400, 3235-598, 3031-707.

Nebojša Lazović, šef sektora za tarifu i prodaju GSP-a, kaže da kontrolori dnevno napišu osam prijava, ali je broj putnika bez karte veći. Proveru u vozilima jedinstvenog tarifnog sistema obavljaju 174 kontrolora, a po potrebi im pomogne dvadesetak ljudi iz raznih službi GSP-a.

– U poslednje dve godine nije bilo napada na kontrolore GSP-a, a za to je zaslužna i obuka koju prethodno prođu ovi radnici. Oni u vozilima imaju probleme samo sa putnicima koji nemaju ispravne karte za prevoz. Uslov koji kandidat, između ostalih, mora da ispunjava prilikom prijave na konkurs za obavljanje posla kontrolora jeste srednja stručna sprema – kaže Lazović.

Kandidati za kontrolore prolaze test u psiholaboratoriji GSP-a i lekarski pregled. Posle toga se obučavaju kako da se ponašaju prema putnicima. Najvažnije je biti ljubazan i znati kako reagovati u situaciji kada putnik nema kartu.

Primedbe na rad kontrolora, u poslednjih godinu dana, uglavnom su neosnovane i dolaze od putnika koji se švercuju. Koriste različita opravdanja i obrazloženja. Ukoliko je putnik nezadovoljan, pravdu može da potraži uSlužbi za reklamacije u sedištu GSP-a na Dorćolu, soba 16, gde će se posle napisane prijave suočiti sa kontrolorom.

D. Spalović

[objavljeno: 03/03/2008.]

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.